جشنواره فیلم بوستون و سانفرانسیسکو، کارگردانهای جدید/فیلم های جدید، رقابت در واین - خبرنامه فیلم انکس

Posted on at

This post is also available in:

 

جشنواره فیلم تریبکا بزودی در آپریل برگزار میشود، اما این تنها جشنواره نیست. ما هم اکنون برای دیگر جشنواره های فیلم مانند جشنواره مستقل فیلم بوستون و جشنواره بین المللی فیلم سانفرانسیسکو منتظر هستیم. در بوستون، جشنواره فیلم ایندی از آپریل ۲۴-۳۰ و در کنار نمایش فیلم ها ما همچنین بوردها و جلسات کیفیت کار را بررسی میکنیم. تماشاییکاریازجیمز پونسولت و در دنیا توسط بل، که هر دو در ساندنس امسال به نمایش گذاشته شده اند، در آغاز و پایان جشنواره به نمایش گذاشته میشوند. در میان فیلم های به نمایش گذاشته شده فیلم joss whedon's much Ado about nothing،هماکنوندر فستیوال گذشته به نمایش گذاشته شده، و فیلمهای متعددی در دنیا توسط فیلم سازان زن کارگردانی شده اند، مانند سیکونداریا توسط ماری جان دوهرتی، فیلمنامه در مورد اینکه چگونه باله راهی برای بیرون رفتن از فقر برای یک نوجوان کوبایی است می باشد. در بخش بورد، مهمانان توزیع فیلم و تهیه آن را به بحث میگذارند.

 

جشنواره بین المللی فیلم سانفرانسیسکو، که در آپریل ۲۵ برگزار میشود، همچنین فیلم هایی از کارگردانان و بازیگران مشهور را به نمایش میگذارد، اولین با Before Midnight ، نمایشدومتوسطریچاردلینک لاتر، با بازیگری جولی دلپی و اتان هاوکه در پایان شب می باشد. فیلم ساز استیون سودربرگ، کسی که اخیرا تصمیم گرفته از صنعت فیلم سازی کناره گیری کند، در مورد سینمای معاصر بحث خواهد نمود، فرهنگ و جامعه در  SFIFF's Annual of Cinema Address.

 

فیلم دیگری دیروزدر نیویورک به نمایش گذاشته شد، کارگردان جدید/ فیلم جدید، توسط موزیم مدرن هنری و انجمن فیلم لینکولن به نمایش گذاشته شد. فلسفه وقایع به نمایش " چهره های جدیدی در صحنه فیلم سازی " پرداخت. کارگردانان لینکولن مانند استیون اسپیلبرگ و پدرو المودوار در فیلم های جدید/کارگردانان جدید برگزیده شدند. ترتیب فیلم های امسال بشمول ۲۵ فیلم برگزیده و ۱۶ فیلم کوتاه که تمام گروهها را شامل میشود بود. شما تا ۳۱ مارچ وقت دارید تا اسپایک لی بعدی را پیدا کنید.

 از امروز که ۷ سال از تاسیس تویتر میگذرد، بطور یقین وقت خوبی است تا در مورد واین و اینکه چگونه فیلم ها و رسانه اجتماعی یک باره دیگر به نیروها ملحق میشوند صحبت میکنیم. جشنواره فیلم تریبکا که تمام فیلم سازان را به شرکت در آن تشویق میکند #6 secfilms vine competition میباشد. شما میتوانید هرچقدر واین که خواسته باشید درست کنید و در تویتر به اشتراک بگذارید. تیمی متشکل از داوران وهیت منصفه فیلم مورد علاقه خود را که قرار است در تریبیکا فیلم به نمایش گذاشته شود انتخاب میکنند. تلفن خود را بردارید و هنرمند بعدی باشید که این را دنبال میکنید.

 

- Jennifer Bourne



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160