بدست آوردن پول با بلاگ نویسی

Posted on at

This post is also available in:

 

در صورتی که شما علاقه مند به کسب درآمد از طریق بلاگ نویسی دارید، بدانید که این کار مشکل نیست، بخصوص اگر شما بخواهید که بنویسید.  شما باید بخشی را که به آن علاقه دارید پیدا کنید، بنا شما میتوانید بطور مداوم در مورد آن بنویسید. برای شروع، شما میتوانید صفحه ای را برای میزبانی بلاگ خودتان بطور رایگان پیدا کنید. البته، شما باید نوشتن بلاگ را یاد گرفته باشید، از چه کلمات کلیدی استفاده کنید. شما باید چیزی برای پیشنهاد و تغییر داشته باشید، بخصوص همیشه در فکر این باشید تا کارهای را وسیعتر نموده و رشد دهید.

 

بعد از پیدا کردن وب سایت برای پست کردن بلاگ ها، در مرحله بعدی برای بعدست آوردن تبلیغات خود را راجستر کنید ( برای مثال در گوگل ) . مواظب باشید وخود را مطمئن سازید که بنرهای تبلیغاتی گوگل بطور صحیح با وب سایت شما از لحاظ شکل و رنگ برای کلیک نمودن و تبدیل شدن سازگار هستند. هر چه بازدید کنندگان بیشتری در سایت داشته باشید، احتمال بیشتری برای کلیک کردن رو تبلیغات شما وجود دارد. این یکی از راههای بدست آوردن پول برای شما می باشد.

 

روش دیگر بدست آوردن پول از طریق بلاگ نویسی بازاریابی وابسته می باشد. این یکی از موثرترین راههای برای بدست آوردن پول از طریق انترنت می باشد، همچنین کندترین آن، افرادی که بلاگ را برای مقاله هایی که کمتر در معرض عام قرار دارند، کلمات لینک شده، تبلیغات و پاپ - آپز دارند انتخاب میکنند، چون این چیزی است که آنها در روزنامه های آنلاین پیدا میکنند. بنا با تاسیس بازاریابی وابسته شما میتوانید کمیشن را بدون ایجاد تبلیغات بی رویه بدست آورید. نشان های زیادی برای قرار داده شدن در نوارکناری زیربلاگ ، برای تویترودیگرپارتنرهای شما میباشد.

 

بازاریابی وابسته آینده تبلغیات را برای شما ارائه میکند، چون روشی برابر برای هر دو شریک است. شما بعنوان وبلاگ نویس، با انترنت از طریق آنلاین بدست می آورید، بر اساس کیفیت تبلیغ .جواب دیگر مربوط به این است که چگونه بلاگ بنویسید و پول را از طریق پرچم های تبلیغاتی از کمپنی های مختلف بدست آورید. ( بطور مستقیم با تهیه کنندگان تماس بگیرید پیشنهاد فروش پرچم ها و یا لینک های تبلیغاتی را بدهید برای این منظور، ارتباط با افرادی که میتوانند شما را برای قرار دادن تبلیغاتتان در کنار بلاگی که نوشته اید کمک کنند. هر چیزی ممکن است، همه اینها به خلاقیت و پشتکار شما بستگی دارد.

موسسات و مشتریان آنها مقاله هایی را در همه بلاگها دنبال میکنند و وبلاگ نویسانی را انتخاب میکنند که برای تبلیغ محصولاتشان مطابقت داشته باشد. با اینحال، مزیت این کار به بلاگ نویسی تعلق دارد که مقاله های اموزشی، بحث برانگیز و دربرگیرنده مسائل آتی را ارائه دهد.

 

بعنوان یک بلاگ نویس کسی که میخواهد برای نوشتن بلاگ پول بدست آورد، شما باید ثابت کنید که میخوهید محصولشان را بفروشید، چون موسسات و مشتریان در صورتی که پایداری در کاری نداشته، پروژه ها را توسعه ندهید، افکار را پخش نکنید وکاررا دنبال نکند انتخاب نمیکنند،. شهرت برای یک بلاگ حیاتی است. و این شهرت را میتوان با ارائه مطالب جالب، مفید و واقعی در بخشی که شما در نظر دارید کار کنید باشد. شهرت با لینکهای مقاله که موقعیت صفحه را مشخص میکنند ایجاد میشود، رتبه مطمئن و موقعیت های بهتر.

تمام بلاگ نویسان علاقه مند به کسب درآمد از طریق آنلاین میباشند، چون آنها وقت زیادی را در این بخش میگذرانند، که میتواند سود بیشتری رابه ارمغان بیاورد. خوشخبتانه ، امکانات بیشتری برای آنها وجود دارد.








About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160