میگویل انگل فوت بیسیر - توزیع فیلم و تبلیغات - توزیع در رسانه اجتماعی

Posted on at

This post is also available in:

 

" من فقط دو ماه است که در فیلم انکس هستم اما از زمانی که ارین من را انتخاب کرد و در صفحه اول قرار داد … مفاد من بسیار زیاد شد ! من بسیار خوشحال هستم، واقعا، این انگیزه خوبی برای پست گذاشتن، ارتقا و ادامه کار می باشد. میگویل انگل فونت بیسیر 

 

میگویل انگل فوت بیسیر کارگردان، نویسنده و موسیقیدان اسپانیولی است. او فیلم های مد را کارگردانی میکند ( فیلم های مد در مورد هنر، زندگی، عشق، الهام و مرگ ) ویدیو موسیقی و فیلم های ترسناک کوتاه مدت را درست میکند. او یکی از آخرین فیلم سازانی است که به ارین پیکس اضافه شده است، بخاطر کیفیت کارش، بلاگ های مداوم و مهارت در رسانه های اجتماعی.

 

 شما میتوانید او را در فیس بوک، تویتر و لینکدین دنبال نمایید.

 

 

در پایین اینترویوی همرای میگویل و اینکه چگونه کارش را در رسانه های اجتماعی رشد داده است. او همچنین برای تشویق فیلم سازان معلوماتی مختصری ارائه میکند. 

 

فیلم انکس : چه وقت کارتان را در صفحه های اجتماعی آنلاین شروع کردید ؟ 

 میگویل انگیل فونت بیسیر : از همان اوایل. من همیشه به قدرت رسانه های اجتماعی و صفحه های انترنتی معتقد بودم، بنا وقتی تصمیم گرفتم تا کارم را بعنوان یک فیلم ساز شروع کنم، انترنت را برای میزبانی کارهایم انتخاب کردم، حتی قبل از رفتن به جشنواره ها و یا به نمایش گداشتن عمومی کارهایم. این انتخاب نتیجه خوبی داشت، بعضی از ویدیو های من نتیجه ای نداشتند وبعضی درجشنواره های بین الملی انتخاب شدند ،من افراد حرفه ای بسیاری را ملاقات نمودم که با کار با من علاقه مند شده بودند … رسانه های اجتماعی برای این کار ضروری می باشند.

 

فیلم انکس : از کدام صفحه رسانه اجتماعی استفاده میکنید ؟  فکر میکنید کدام یکی برای فیلم سازان موثرتر میباشد تا بتوانند کارهایشان را رشد دهند و چرا ؟ 

میگویل : من اکثر اوقات از فیس بوک استفاده میکنم، بعضی فروم ها، یوتیوب، تویتر و ویمیو. هم اکنون فیلم انکس را پیدا کرده ام، من این صفحه را وسیله خوبی برای کار یافته ام، من آن را بسیار زیاد استفاده میکنم. من بلاگهای زیادی در مورد کارم، ویدیوهای مهم و آنهایی که در فیلم انکس آپلود نموده ام مینویسم. من همیشه سعی در استفاده از رسانه های اجتماعی که بسیار به بینندگان نزدیک بوده و شلوغتر می باشد داشته ام، همچنین وب سایتهایی که میزبان ویدیوها و عکس هایی با کیفیت بالا هستند.

 

فیلم انکس : ایا شما فرصت های شغلی و افراد مناسبی را با توزیع کارتان در رسانه های اجتماعی بدست آورده اید ؟

میگویل : صد درصد ! این واقعا باور نکردنی است که به چه اندازه افراد را با توزیع پروژه ها ملاقات کردم، تقریبا هر روز

 

فیلم انکس : مثالی را از اینکه چگونه صفحه تلویزیونی و یا کار خود را بطور عموم در رسانه های اجتماعی ارتقا دادید بیاورید ؟

میگویل : من به تهیه مقدار زیادی عکس، طرح و ویدیوهایی، مقدار کم و قراردادن آنها در رسانه ها پرداختم بنا پروژه من هر ماه رائه میشود و کارم در جریان است. من همچنین به انترویو ها و تهیه فیلمهای کوتاه ونوشتن مقاله ها برای اینکه به حضارخودم نزدیکترشوم پرداختم.

 

 

فیلم انکس : ایا شما تغییراتی را در مقدار درآمدتان در فیلم انکس بعد از ارتقا صفحه وب تان در رسانه اجتماعی مشاهده نمودید ؟ 

میگویل : یقینا ! من فقط دو ماه است که در فیلم انکس کار میکنم و در ارین پیکس انتخاب شده ام و هم اکنون در صفحه اول فیلم انکس قرار دارم … مفاد من بسیار زیاد شده و بسیار خوشحال هستم،  این محرک خوبی برای پست های بیشتر و ارتقا کارم می باشد. 

 

آیا شما کدام توصیه برای فیلم سازان بمنظور ارتقا کارشان در فیلم و رسانه های اجتماعی دارید ؟ 

میگویل : مطالب بسیار واضح را بنویسید، بسیار خودخواه نباشید و فرصت نوشتن مقاله ها و پست هایی برای تقدیر از گروه تان و سعی در نوشتن چیزهایی که برای مراجعه کنندگان جالب باشد، نه فقط خودتان … 

 
 

فیلم میگوییل را ببینید :

 
 

برای خواندن در مورد فیلم های آنلاین بیشتر در صفحه های آنلاین رسانه اجتماعی در اینجا کلیک کنید .



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160