از رسانه های دیجیتالی تا فلم سازی و ویرایش ویدیو ها با یوم و گویت

Posted on at

This post is also available in:

نمیتوان از رسانه های اجتماعی و دیجیتالی گریزی داشت. هر لحظه ما با فن آوری  های نوین طوری گره خورده است که گاهی سر راه درست انجام کارهای ما قرار میگیرد. رسانه های اجتماعی و دیجیتالی تنها برای پیوند با جهان مجازی, پیام فرستادن و اشتراک گذاری  نیستند, بلکه همه جنبه های زندگی روزانه ما و حتا کار و فعالیت ما را متاثر میکنند.

در دو روز گذشته شاهد یک جریان وسیع اشتراک گذاری و پیام گذاری برای تبلیغ جدید شرکت ال جی(LG) در مورد نمایشگر جدید شان بوده ام. بسیار یک تبلیغ جالب و مبتکرانه ای است. تبلیغات و روش که شرکت ها محصولات خود را ارائه میکنند در حال تغیر اند و متاثر از راهبردهای جدید آنلاین می باشند که محور اصلی آنها جذب بیشتر مشتری است.

تبلیغات آنلاین فرصت هدف گیری ملیون ها مشتری در یک زمان در هر گوشه جهان  توسط شرکت ها را فراهم کرده است. به تازگی با آقای تام ولف(Tom Wolfe)  نائب رئیس بخش توسعه تجارتی در سازمان یوم (Yume) که یک فراهمگر برتر تبلیغات ویدیویی تجارتی است مصاحبه انجام داده ام. او در مورد دید اقتصادی اثرگذاری رسانه های دیجیتالی و تبلیغات آنلاین در کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان سخن میگوید. 

افغانستان در یک دهه اخیر بعد از رژیم طالبان به سرعت رشد کرده است بویژه در بخش فراهم آوری و کاربرد فناوری های جید. بخش مخابرات و معلومات بخش های زیاد دیگری را تحت تاثیر خود آورده اند طوریکه دسترسی به فن آوری های گوشی های همراه بحیث یکی  از مهم ترین روشهای ارتباطات, بسیار ساده و آسان گردیده است. استفاده از گوشی های همرا و سود جستن از نرم افزارهای معمول در بین نسل جوان بسیار قابل توجه است.

با داشتن یک گوشی هوشمند در صورتیکه تلاش کنید میتوانید به یک فلمساز خوب تبدیل گردید. میخواهم یک تعداد از نرم افزارهای گوشی های هوشمند بنام گویت(givit)  را که سریع, آسان و قوی اند و برای ویرایش ویدیوها استفاده میشوند را به معرفی بگیرم. آرزو دارم که از این نرم افزارها, ثبت و ویرایش لحظه های زندگی خود لذت ببرید.

فرشته فروغ

برای بازدید از مقاله های دیگر به مقاله های من و زنان انکس بپیوندید.  

 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160