سناریو نویسی و فلم سازی برای دانش آموزان دختر – آموزش پایدار

Posted on at


در هفته گذشته مراسمی از روز شهید در مکتب ملکه جلالی برگزار شده بود. و در این مراسم مدیره مکتب ضمن ارج گزاری از مقام والای شهدا سخنان ارزشمندی ایراد نموده و گفت٬ کشور ما در طول سال های متمادی ازسوی شوروی وقت مورد تجاوز قرار گرفته بود اما مردم افغانستان با ریختاندن خون های  پاک خود کشور را از چنک متجاوزین نجات دادند. و هیتی از ریاست معارف برای ارزیابی از شاگردان و استادان مکتب تشریف آورده و از صنف کامپیوترهم دیدن نمودند.



همچنان مدیره مکتب با والدین شاگردان صنوف ( 12-10) بخاطر راه حل مشکلات شاگردان به قسمت دروس شان٫ ملاقات داشت. و  بخاطر اینکه تحصیلات شاگردان مکاتب روز به روز با وضعیت بهتری رو به رو شوند و در حال پیشرفت باشند.



برای بانوان صنف های کامپیوتر و انگلیسی و سایر دوره های آموزشی از طرف شرکت ها افغان سیتادل  و شبکه فلم انکس و دیکر کمپنی ها برگزار میگردند, بطورمثال برای شاگردان  صنف کامپیوتر به مدت یک ماه سمیناری بخاطر فلم نویسی دایر شد و شاگردان که علاقمند به فلم نویسی بودند اشتراک نموده و شامل این سمینار شدند. و از سوی دیگر شاگردان مورد استقبال قرار گرفت. وطرز یاد گرفتن و کار کردن با (اکزمر کانتنت کریتور) برای شاگردان تدریس شد. که چطور سناریو های خود را به داخل این سایت بگزارند.




About the author

MalakeJalaliSchool

Malake Jalali is located on Godam Street in front of the big Masque of Herat, Afghanistan. It has 3270 Students, 101 teachers and 2 buildings.

Subscribe 0
160