آبادی و بازسازی ساختمانهای ولایت هرات

Posted on at


 

بیش از10 سال قبل ما وشما شاهد این بودیم که چه در داخل شهر و چه در اطراف شهر هرات آبادی و ساخت و ساز ساختمان، سرکها و دیگر پیشرفت ها در این ولایت زیاد صورت نگرفته بود. اما از این رو به بعد یعنی از 10 سال قبل به این طرف این بازسازیها و  پیشترفت ها شروع و به فعالیت نمود. بحث ما اولاً سر ساختمان ها و بلند منزلهای این ولایت می باشد. بیش از 10 سال قبل خیلی زیاد در اطراف و داخل این شهر اینطور ساختمانها بلند منزلهایی ساخت و ساز نشده بود. حالا ما 10 سال را در نظر میگریم خیلی دور نمی رویم. ما  و شما با چشم دید  خود ملاحظه میکنیم بسیار زیاد  پیشترفت های گوناگونی در ولایت هرات صورت گرفته است. دردور و نزدیک این شهر از کوچک تا متوسط و تا بزرگ اگر نگاه کنیم ساختمان و بازسازی های زیبای صورت گرفته این فقط آنرا نشان میدهد که افغانستان و به خصوص هرات باستان به خاطر امنیت صلح و آرامی که در این کشور است.

اینرا نشان  میدهد  که ما و شما  روز  به روز در عرصه پیشرفت قرار داریم و اگر نا امنی ها و انقلابی ها صورت نگیرد.با اطمینان صد در صد به بهترین قله های موفقیت خواهد رسید. اما ناگفته نماند که مسئله امنیت و صلح آرامی هنوز در سرتاسر ولایات کشور بطور کامل صورت نگرفته و ما و شما در این کشور چند ولایت داریم که با امنیت کامل برخود دار هستند مانند: کابل که پایتخت می باشد. هرات باستان، مزارشریف و چند ولایت امن دیگر... ما باید همکاری های لازم را با دولت و مردم بطور منظم انجام دهیم تا این کشور روز به روز به سوی پیشرفت امنیت صلح و رفا باشد تا باز  هم بازدید از این بلند منزلها و ساختمان های  زیبا و قشنگ باشیم. تا یک کشور و ولایت زیبا با پیشرفت های  کامل داشته  باشیم پس این  کار به تنهای صورت نمیگیرد.

پس بیاید دست در دست هم دهیم و میهن خود را آباد کنیم و کوشش کنیم که در شکوفای وطن خویش سهم بگیریم.

به امید موفقیت های بیشتر در این راستا

 



About the author

FaribaZamani

Fariba Zamani is studying in the 10th class of the Hatifi High school. Fariba Zamani is studying English in Skill Training Center (STC) in Herat. Fariba Zamani has interest in reading Roman and writing.

Subscribe 0
160