کامپیوترهای پیشرفته برای استفاده انترنت، آگاهی دیجیتال و تجارت دوامدار

Posted on at

This post is also available in:

آموزش دیجیتال یکی از ارزانترین نوع آموزش موجود در دنیاست. تنها راه فائق آمدن بر تحصیلات برابر و دسترسی به معلومات و تجارت دوامدار دسترسی به انترنت است. در کشورهای مانند افغانستان، انترنت موجود میباشد ولی همیشه ترمینال برای مرتبط شدن به دنیای وب موجود نیست. و این دلیل است که فیلم انکس ، کلاس های  انترنت خود را ایجاد نموده است. 


 

توانیم برای دانش آموزان جوان ترمینال، کامپیوتر، لب تاپ و دیسک تاپ، لوح و یا تلفن های هوشمند تهیه کنیم، ما میتوانیم به آنها اجازه دهیم تا به دنیای آگاهی دیجیتال، آموزش دوامدار و دنبال آن تجارت دوامدار، طوری که نویسنده ها و فیلم سازان ما آن را هر روز در فیلم انکس ثابت میکنند دست پیدا کنیم.

  

ویرایش و مدیریت ویدیو بخش اساسی از آگاهی دیجیتال و تجارت دوامدار دیجیتال است. ویدیوهای حرفه ای علاقه مندان بیشتر، تاثیر بیشتر، مفاد، طرفدار و نمره بز بیشتری دارند. برای مدیریت و ویرایش ویدیو ها، ما به کامپیوترهای سویه بالا نیاز داریم، ممکن کامپیوترهای اپل، طوری که آنها برای کار مناسبتر میباشند. 

  

از صفحه اجتماعی فیلم انکس بازدید کنید و نمره بز که توسط کاربران مرد و زن ایجاد شده را مرور کنید



اربران بطور میانگین نمره بز ۱۷ دارند.

و کاربران آمریکا بطور میانگین نمره بز ۱۶ دارند.

و کاربران افغان بطور میانگین نمره بز ۲۳ دارند.

و کاربران زن افغان بطور عموم نمره بز ۲۴ دارند.

 

امروز فرصت برای سرمایه گذاری روی کاربران زن افغان بعنوان متخصص در رسانه های ارتباط جمعی ، به انها اجازه میدهد تا در گفتن داستانهای خود آزادی داشته باشند، و با تکنالوژی  میتوانند خلاقیت های خود را نشان داده و از ایده ها و کانسپت های جدید با استفاده از تکنولوژی اپل و یا دیگر کامپیوترهای پیشرفته استفاده کنند.

متوجه پروژه فیلم اگزامر باشید.

ن انکس و فیلم انکس تیم های تهیه فیلم در افغانستان، از این پروسه فیلم گرفته و داستانهای موفق را با درنظر داشت نقش مهم کامپیوترهای به نمایش میگذارند. این  بذری است برای دستیابی میلیون ها کاربر و تقویه زنان و کاربران خاص در کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان. فیلم انکس بیشتر از ۳۰ میلیون بازدیدکننده در ماه دارد و جامعه فعال نزدیک به ۳۰۰۰۰۰ کاربر راجستر شده. 

 

رویا محبوب که نامش جزو ۱۰۰ شخصیت مشهور مبتکر در دنیا در مجله تایمز  به چاپ رسید یکی از اعضای بورد و الهام دهنده همراه فرشته فروغ  مسئول آموزشی در بخش ارتباطات و تابعیت بدون مرز در وومن انکس میباشد.

 

 

من با کار حیرت انگیز AGFAF،  کمک مالی به دختران افغان ، یک سازمان بی نظیر با نقش قابل تقدیر تحت تاثیر قرار گرفتم. در زیر شما بخشی از ماموریت AGFAF را میبینید :

 

به زنان افغان جوان که دنبال تحصیلات در کالج های آمریکا هستند کمک نمایید

 

سازمان AGFAF  زنان افغان را که بعنوان آموزش دهنده و کسانی که دانش اموزان ، استادان و مهمانان خویش را کمک نموده تا شرایط افغانستان را بهتر  بدانند و بیشتر از آن هنگام بازگشت با خانواده ها ، دوستان و آشنایان خودشان طرز دید متفاوت را که تفاهم و احترام دوجانبه را در بر میگیرد با خود می آورند.

 

بیشتر در مورد آگاهی دیجیتال، آموزش، فهم و یادگیری، برای افغانستان، آسیای مرکزی و جنوبی و دیگر کشورهای در حال توسعه ، سرمایه گذاری در در بخش تشکیلات اجتماعی تکنولوژی برای زنان، آگاهی دیجیتال و رسانه های اجتماعی و اینکه چگونه دانش آموزان زن از افغانستان در فیلم انکس پول بدست می آورند، آموزش دوامدار، تجارت و بشر دوستی  بخوانید 

 

لطفا از صفحه من بازدید نموده و در صفحه شخصی من در فیلم انکس و وومن انکس برای مطالب جدید عضو شوید 

 

فرانسیسکو رولی .



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160