پیشرفت در پروژه انکشافی افغان در بخش آگاهی دیجیتال و رسانه های دیجیتال برای دانش آموزان

Posted on at

This post is also available in:

دانش آموزان عزیز 


از همه شما بخاطر اشتراک و زحماتتان تشکر میکنم. شما جزو ۵۰۰۰۰ نفر اولی هستید که در Afghan Develpment Project و هم اکنون Women Annex اشتراک نمودید. زمانی که من با تیم فیلم انکس در شهر نیویورک، آمریکا و تیم برنامه نویسی در فلورنس ایتالیا صحبت کردم،  شما را بعنوان " پیشقدمان و مبتکران در دنیای دیجیتال" معرفی کردم

 تیم فیلم انکس در شهر نیویورک، امریکا


اکنون حرفها و فیلم های شما مخاطبان جهانی پیدا کرده است، و ما شما را بعنوان همکاران خویش در ماموریت "تابعیت بدون مرز" میبینیم، جایی که اعضای فیلم انکس و وومن انکس میتوانند دیدگاه خودشان را بصورت آزادانه و با امنیت کامل بگویند.

 

این مدل بسیار ساده است :

بخش مدیا وومن انکس + سازنده مطالب اگزامر = آگاهی دیجیتال = ارتباطات بدون مرز

پیشرفت در بخش آگاهی دیجیتال با نمره Buzz در حال گسترش است. همکارمان فرانسسکو رولی در نیویورک از فیلم انکس ملاقاتی را با شکبه های تبلیغات در مورد نمره Buzz داشت و برای تبلیغ در فیلم انکس فیلم ها و بلاگ های با کیفیت را درخواست نموده اند. بلاگها و فیلم هایی با کوالتی بالاتر نمره Buzz بالاتر و درآمد ناشی از تبلیغاتی بیشتری را برای شما در پی خواهد داشت.

 

با فراهم نمودن دسترسی به انترنت و ایجاد کلاس های انترنتی برای اطفال از کشورهایی مانند افغانستان، ما میتوانیم تلاش های شما را برای نوشتن حرفه ای، تخصص در بخش رسانه اجتماعی، فیلم سازی و توسعه نرم افزار حمایت کنیم.  


 

دفتر ما در هرات، افغانستان، با موفقیت ورکشاپی را در ارتباط با "ساخت فیلم" برای دانش آموزان ۹ مکتب به پایان رساند. کاربران اکنون نرم افزار اگزامر را آزمایش کردند و دانش آموزان بزودی " اسکالرشیپ های کوچکی" را که توسط فیلم انکس تهیه شده دریافت خواهند نمود. 


 

دانش آموزان ما با نمره Buzz و پاداش آن 

سرمایه گذاری در بخش آگاهی دیجیتال و رسانه دیجیتال برای دانش آموزان زن در کشورهای در حال توسعه برای شخص خودم وقت گیر و پردستاورد است. این کار فرصت هایی را برای زنان ایجاد میکند تا در بخش رسانه اجتماعی تخصص پیدا کرده و بخوبی ارتباط برقرار کنند. ما به کارمان ادامه میدهیم تا اعتماد بنفس شما را تقویت کنیم و ایده ها، نوشته ها و فیلم های شما را به تمام دنیا نشان دهیم . "ارتباطات بدون مرز" هر روز در حال رشد است و از کار و کوشش بی دریق شما بسیار متشکرم

 

 رویا محبوب



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160