پخش فیلم آنلاین و توانمندسازی بانوان- خبرگذاری فیلم انکس

Posted on at

This post is also available in:

هفته گذشته پخش فیلمهای آنلاین و توانمندسازی بانوان فعالیتهای هسته ای فیلم انکس بودند.

فرانچسکو رولی، بنیانگذار فیلم انکس، فرشته فروغ رابط فیلم انکس با کشورهای آسیای مرکزی و جنوبی، ادیتور فیلم انکس "سیمون مالتسیو" و "الکسی لیچنکو" به شهر واشنگتن رفته بودند تا در محفل هر ساله ای که از طرف پوهنتون امریکایی افغانستان برگزار میشود اشتراک نموده باشند.خانم فروغ با اشخاص مهم  و سرشناسی که در توسعه و توان بخشی زنان در افغانستان همراه با USAID کار میکنند مصاحبه نمود.بلاگ های آقای رولی، فرشته فروغ و سیمون را در رابطه با ملاقات آنها بخوانید و ویدیوی مصاحبه با مدیر ارشد USAID آقای داکتر راجیو شاه را تماشا کنید.

 

ما درباره فیلم های کوتاه و پخش آنلاین هماره با مقالاتی بر روی "ویمو" صحبت کرده بودیم، و فیلم های طولانی تری را با ایرن پیکس و توسعه فیلم های کوتاه در فیلم انکس نیز صحبت کردیم.ما نیز به دنبال این هستیم که با صنعت خبرگزاری ما چه اتفاقاتی در صنعت فیلم خواهد افتاد.

این هفته پیشکش خواهند شد:

مصاحبه با بازیگر فیلم "The Host" توسط "مانی" و با هنرمند چندرسانه ای "یازمانی آربولدا" با فرشته فروغ.او برای ما درباره فیلم "We Believe In Balloons" که در کابل اجرا خواهد شد صحبت کرد.

در ورزش، فینال رقابتهای جودو را بین کشورهای فرانسه و آلمان در بازیهای 2013 شهر نیویورک دیدن نمایید.

 

در سرگرمی، تریلر فیلم "Sinnside" را ببینید، یک  فیلم کوتاه ترسناک از "میگویل انجل فونت بیسیر"

و در اخر اما نه کوتاه، به روز باشید با تماشای ویدیوهای جدید از وب تی وی ارتش امریکا با صدها مصاحبه، گفتمان، گزارش و غیره بر روی فعالیت های ارتش.

برای فیلمها و اخبار بیشتر با رسانه های جمعی فیسبوک، تویتر و لینکدین در تماس باشید.

تیم فیلم انکس

 




About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160