آموزش رسانه های اجتماعی د آسیای مرکز

Posted on at


در هفتۀ گذشته در قسمت تدریس و ارزیابی صنوف و استادان تلاش زیاد صورت گرفته است. که میتواند به بهبود سطح تحصیلی دختران از اهمیت خاص برخوردار باشد. این ارزیابی ها توسط اعضای نظارت که شامل مدیره این لیسه، معاون تدریسی و آمرین دیپارتمنت های تدریسی بود که اساتید ، طرز تدریس و روش های مؤثر تدریسی را در سه تایم درسی مورد بررسی قرار دادند.


همچنان دو نفر از اعضای نظارت معارف شامل آقای خسروی و آقای قیسانی تایم سوم درسی را مورد ارزیابی قرار دادند. به سلسلۀ این ازریابی ها و بررسی ها در مکتب اعضای نظارت از کارهای اداری و تدریسی دیدن نموده و آنرا کنترول نموده اند که شامل بررسی حاضری و ترقی تعلیم صنوف بوده است.



برگزاری صنف صحی نیز صورت گرفته است که از طرف ریاست امور زنان به 30 تن از شاگردان در مدت پنج روز آموزش های صحی و بهداشتی داده میشود. و همچنان برگزاری کورس حقوقی در مکتب از طرف پوهنحی شرعیات که در بارۀ  حقوق زنان و حقوق دیگران بحث میکند.


از جمله فعالیت های دیگر در هفته گذشته می توان به تجلیل از روز معلم اشارۀ داشت که از طرف ادارۀ لیسه برگزار شده بود. در این محفل از طرف اداره به تمام اساتید به خاطر سپاس و قدر دانی از ایشان لوح تقدیر داده شده است همچنان تحایفی نیز برای اعضای محترم اداره این لیسه در نظر گرفته شده بود.


در این محفل نمایش نامه ها، مقاله ها و اشعار نیز سروده شد. اما با وجود این که تمام اساتید این لیسه در این محفل دعوت بودند٫ اما باز هم تعداد کمی از اساتید اشتراک داشتند.



در این هفته بعد از جذب شاگردان جدید در صنف کمپیوتر برای شان چگونگی وصل شدن به انترنت٫ استفاده از انترنت ، ساخت gmail,yahoo و twitter آموزش داده شده است. که در بالا بردن سطح آگاهی شاگردان در بخش تکنالوژی معلوماتی تأثیر گزاری زیادی داشته و حال شاگردان زیادی میتوانند به شبکه های جهانی دسترسی داشته باشند.


در صنف سناریور نویسی شاگردان بعد از اتمام داستان نویسی به فیلم نامه نویسی شروع کردند و تقریباً به اواخر این صنف درسی نزدیک شده اند و این صنف سه جلسۀ درسی دیگر را دربر خواهد گرفت.


فیلم انکس تأثیر گزاری بسزایی در آموزش شاگردان داشته است و فعلاً تعداد کثیری از شاگردان در این سایت اجتماعی مشغول فعالیت می باشند. و از این طریق میتونند به شبکه های اجتماعی دست بیابند همچنان این برنامه میتواند کمک اقتصادی نیز به آنها باشد.



از جمله یکی از این شاگردان روقیه اکبری میباشدکه در لیسۀ امیر علی شیر نوائی مشغول تعلیم است. رقیه فعلاً در صنف دهم بوده که تحصیلات ابتدائی و متوسطۀ خود را نیز در این مکتب به پایان رسانیده است. وی 16 ساله بوده و به شبکه های اجتماعی دسترسی دارد و فعلاً در سایت فیلم انکس مصروف بلاگ نویسی است. که تا حال 24 بلاگ نوشته و تعداد اشتراک گزاری اش به 1059 می رسد.


 ، تأثیر گزاری وی هم به 804 رسیده که با داشتن بلند ترین boze score یعنی 49 نخبۀ هفته انتخاب شده است. به آنلاین بودند در انترنت ، جستجو و ارتباط برقرار نمودن با دوستان از طریق فیس بوک هم علاقه مندی خاص دارد.



 



About the author

AmirAliSherNawaie

Amir Ali Sher Nawaie was established in 1368. At first, it was both a male and female school but in different shifts until 1390. In 1390, it became a female school and students are now studying in three shifts. It has 29 classes, more than 4,000 students and 155 teachers.…

Subscribe 0
160