فشن در افغانستان همراه با هفته فشن مرسدس بنز در نیویورک

Posted on at

This post is also available in:

هفته فشن مرسدس بنر در نیویورک از 5 سپتمبر الی 12 سپتمبر ادامه دارد.

امروز من در مرکز لینکولن بودم جایی که این برنامه اجرا میشود.جمع کثیری از مردم در بیرون منتظر مانده بودند و لحظه شماری میکردند. آنها عکاسان، طراحان، مودل ها، بلاگ نویس ها و حتی مردم عادی بودند.لباس ها و موهای رنگارنگ چشمان شما را میزد.در حقیقت این اولین بار من بود که در این برنامه اشتراک میکردم.هر کس منتظر بود تا یک نمای زیبا و فشنی را ببیند و عکس بگیرد و آنرا در رسانه جمعی خود به اشتراک بگذارد.

من بعضی از اشخاص جالب را دیدم و با آنها برای برنامه چشم انداز افغان مصاحبه نمودم.من با یکی از اشخاص آشنا شدم که به من گفت آیا یک مرد هم در این نمایشگاه هست که روی راهرو قدو بزند، شخصی به نام ریچارد رندا، یک خبرنگار عکس و ویدیو بود که روی کلاه بیس بالش نوشته شده بود "کاملا باحال"

 

ما نمایش فشن های بیسار کمی در افغانستان داشتیم جاییکه مردم با مشکلات امنیتی مواجه هستند و این امکان مساعد نشد تا محصولات فشن افغانستان در بازارهای بین المللی مطرح شوند.

در اول، شما دختران کمی را پیدا میکنید که خانواده های آنها راضی باشند تا دختر خود را به عنوان یک مودل مطرح کنند حتی اگر لباس های اسلامی را نیز بپوشند.بنابراین اکثر طراحان افغان از مودلهای غیر افغان استفاده میکنند تا دیزاین ها و طرح های آنها را به نمایش بگذارند.

مودل بودن برای یک دختر افغان منع و حرام است.زنانی که در محیط بیرونی هستند مانند اداره ، مکتب و بازار دارای پوشش هستند و اما این فقط یک نام است که آنها را بسیار متفاوت از آن چیزی که در جامعه هستند  معرفی میکند.در سایر کشورهای اسلامی مانند ایران و مالزیا دارای نمایش فشن هستند که نشان دهنده فرهنگ و تمدن آنهاست.

گاهی اوقات ، من فکر میکنم این فقط نمایش مودل ها به شکل تصادفی نیست، بلکه میتوانند پیامی را به تمام مردم جهان برسانند و سایر مردم جهان را تشویق کنند تا به کشور انها بیایند و بیشتر بیاموزند، نه تنها برای چشم انداز فرهنگی بلکه برای حمایت از اقتصاد کشور.

موضوعات جدید دیگری در برنامه جشم انداز افغان به نمایش گذاشته خواهد شد.

این موتر بنز جدید من در هفته فشن مرسدس است

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160