در مورد ومن انکس و فیلم انکس بیشتر بدانید

Posted on at


برای آسان ساختن زندگی ضرورت به شرایط مناسب است  که این شرایط را Womnesannex بر ای همه مساعد ساخته است با موجودیت چنین پروژه که از مدت ها به این سو برای خانم ها فعالیت دارد , خانم ها هم توانستند که از آن استفاده خوبی کنند.



بااین عکس العمل عالی که Womensannex نشان داده توانسته است ظرفیت آن عده خانم های را بلند ببرد که از طرف فامیل اجازه کار بیرون از منزل را ندارند وچون فرهنگ و عنعنات کهنه که هنوز هم در ذهن های بیشتر افراد وجود دارد این مانع را برای خانم ها ایجاد میکند.


خوش بختانه Womensannex  زمینه رشد استعداد شان را از طریقه وبلاگ نویسی در خانه برای شان مهیا ساخته تا به رشد استعداد خود ادامه داده و با جهانیان یکسان به پیش بروند.



قانون بالای همگان یکسان تطبیق میشود وهر شخص قابل احترام است چون دین مقدس اسلام برای همه حق معینی را تعین کرده است که این حق همیشه از خانم ها گرفته شده است و نتوانستند که به گونه که باید پیشترفت میکردند, نکرده اند,  اما امروزه خانم ها میتوانند فلم بسازند و آنرا از طریق Filmannex نشر  کنند و واقعیت های ناگفته زندگی شان را بنویسند.


 به نظری من Womensannex  یک زمینه بزرگ برای پیشرفت ها است  چون توانسته است که خانم ها را منحیث یک فرد آگاه ، فعال و با صلاحیت در جامعه افغانستان معرفی کند.وتغیرات مثبتی را به بار بیاورد.



حضور زنان به مانند مردان سازنده و اساسی است، زیرا نصف نفوس هر کشور را زنان تشکلیل میدند.


تغیرات را میتوان در ورزش فوتبال دختران تیم استقلال دید که از مدت ها است با پیشرفت های پی در پی به پیش میروند، که این همه پیشرفت ها نشان دهنده حمایت Womensanenx  میباشد.



با ساختن صنف های انترنتی برای مکاتب دخترانه توانسته است  آنها را به جهان پیشرفته تری وصل کند


که این همه نشان دهنده کمک ها  برای خانم در سطح افغانستان است.


 


نویسنده محمد صیام "زلمی"


 


 



About the author

womensannex-kabul

Women's Annex Kabul is a blogging and film platform that empowers the women and children of Central Asia with a "pay for content" model where bloggers and filmmakers get paid based on their Buzz (performance) Score. Monthly payouts on Women's Annex can range from as little as $5 per month…

Subscribe 0
160