قوانین ساده برای نوشتن مطالب باکیفیت در فیلم انکس و وومن انکس

Posted on at

This post is also available in:

 ما  مفتخریم که به نویسندگان و فیلم سازان فرصت کار مشترک و تبلیغ مطالب شان را با استفاده از شبکه توزیع و پخش فیلم انکس میدهیم. 

وقتی که در مورد مطلبی در فیلم انکس و یا وومن انکس بلاگ مینویسیم، این مهم است که بدانیم زمانی سیستم به بهترین صورت کار میکند که مطلب نوشته شده  با معنی و مهمتر از آن اصل باشد. یکی از مزیت های نوشتن در فیلم انکس این است که شما میتوانید از طریق آن فقط با نوشتن مطلب در شبکه آنلاین توزیع و پخش فیلم ما کسب درآمد کنید، اما برای اینکه بتوانیم فیلم سازان خود و کارهای آنها را به بهترین نحو ارائه کنیم، ضرورت است تا گامهایی را برای اینکه خود را مطمئن بسازیم مطالب ما توجه مخاطب را بخود جلب میکند و توصیه اخلاقی در آن موجود باشد.

لطفا راهنمایی های زیر را هنگامی که برای فیلم انکس و یا وومن انکس مینویسید در نظر بگیرید، بنا همه ما میتوانیم مطالب پر محتوی را تهیه کنیم تا توجه افراد را از سراسر دنیا بخود جلب نماید.


مطالب اوریجینال باشد

"مطالب اصلی" به چه معنی است ؟ تمام بلاگ های فیلم انکس باید توسط خود شما نوشته شده باشد و از وب سایت و یا منابع دیگری کپی و پست نشده باشد. بعلاوه آن از کپی کردن بخشی از مطلب که شما هم اکنون در فیلم انکس نوشته اید خودداری کنید. این همچنین شامل دیلیت نمودن پست قبلی و دوباره پست کردن آن بعنوان بلاگ جدید می باشد. برای اینکه از مطالب افراد زیادی بازدید نموده و اصالت سایت حفظ شود، لطفا آثار ادبی دیگران را سرقت ننموده و و مطالب دیگران را اگرچه از شما باشد پست نکنید. 

 

از متن های Boilerplate کمتر استفاده کنید

برای اینکه هر صفحه سایت خود را عالی نگه داریم، سعی کنید تا از متون “Boilerplate” مانند بیوگرافی هنرمندان و یا توضیح درباره فیلم ها و یا همایشات که در مقاله های مختلف استفاده شده است خود داری کنید. سعی کنید از Boilerplate تا جایی که میتوانید کمتر استفاده کنید و بجای آن از لینک به صفحات دیگر با معلومات بیشتر استفاده کنید.

 

کلام نوشتاری متفاوت داشته باشید

اگر شما مقاله هایی را درباره موضوع مشابهی مینویسید، سعی کنید مقاله ها را تا جایی که میتوانید مجزا از یکدیگر بنویسید. برای مثال، اگر شما ۲ بلاگ  که دو فیلم مستقل پیاپی را در مورد جنگل های بارانی آمازون را تشریح میکند، کلام گفتاری را که برای شرح جنگل های بارانی در هر مقاله استفاده نموده اید تغییر بدهید. و خود را مطمئن بسازید، تشریحاتی که در مورد فیلم ساز داده اید هر دو اوریجینال باشند - نه اینکه از مقاله های دیگر کپی و پست شده باشند.

اگر ما دریابیم که شما مطالب را از منابع دیگری تهیه نموده اید، اوریجینال نبوده و سرقت ادبی باشد، بعد از اولین تخلف، اخطار را از فیلم انکس دریافت نموده و ۵۰٪ از نمره Buzz و یا درآمد شما کسر خواهد شد، و بعد از تخلف دوم، حساب کاربری شما از فیلم انکس و یا وومن انکس ریمو خواهد شد.

تشکر از همه بلاگ نویسانی که سعی در عالی نگه داشتن کیفیت فیلم انکس دارند! لطفا رهنمودهای بالا را برای اینکه خود را مطمئن بسازید که مطالب ما با کیفیت میمانند دنبال کنید تا همگی از سیستمی که تهیه نموده ایم مستفید شوند.  

 

مایک سوینی 

ادیتور 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160