رشد پیشروان و شهروندان دیجیتالی که حالا آزادی لازم را برای بلند کردن صدای شان و ایجاد درونمایه های باکیفیت دارند

Posted on at

This post is also available in:

دانش آموزهای عزیز

عید قربان به همه تان مبارک

طوریکه همه میدانید, هفته گذشته ما جشن عید قربان را برگزار کردیم و نتوانستیم که زیاد کار کنیم در تمام کشورهای اسلامی مردم روز های عید را با خانواده ها و دوستان خود تجلیل کردند. بشکل سنتی, اعضای بزرگتر خانواده ها به کوچکترها تحفه و یا پول بشکل عیدی میدهند. ما به پیشگامان و شهروندان دیجیتالی خود یک خبر خوش داریم که آنها حالا از آزادی لازم برخوردار اند تا با ایجاد درونمایه های باکیفیت, مانند مقاله, بلاگ و ویدیو صدای خود را به گوش همگان برسانند. همکار ایتالیایی ما در سیستم یک سری تغیرات را آورده است تا مطمئن شود که کیفیت موضوع ها با ضرورت های ما همخوانی دارد. این تغیر بزرگ فرصت این را فراهم میکند تا به بهترین بلاگ ها پاداش در نظر گرفته شود.

بانو فرشته فروغ از دفتر نیویورک به سازمان (TEDX) رفت تا داستانش را در با دیگران میان بگذارد و توضیع دهد, اینکه چرا ما بویژه در کشورهای در حال توسعه و آن کشورهاییکه محدودیت های برای محاجرین, اقلیت ها وغیره دارند, به شهروندی دیجیتالی ضرورت داریم. داستان من هم شبیه بانو فرشته فروغ است و در این مورد با او همدیدگاه هستم.

 

لبخند زیبا

تیم فوتبال بانوان ما با تیم ملی فوتبال بانوان در کابل به مسابقه پرداختند. این مسابقه بشکل زنده در تلویزیون طلوع پخش شد و نخستین بار در تاریخ افغانستان است که بازی بین تیم های بانوان از طریق تلویزیون پخش میگردد. ورزش عرصه خوبی است تا توانمندی بانوان را در آن به نمایش بگذاریم. در این مسابقه برد و باخت مهمترین موضوع نبود. 

 

بازیکنان نوجوان شبکه بانوان انکس با بازیکنان تیم ملی

این هفته, فعال ترین بلاگ نویس دختر با بلند ترین امتیاز ویژه بعد از بانو الهه, مدیر رسانه های اجتماعی ما در هرات, بانو الهام صالحی بود. بهترین بلاگ نویس آقا با بلندترین امتیاز ویژه آقای سید احمد است. میخواهم که از سهمگیری و سخت کوشی همه شما سپاسگذاری کنم.

 

نوشته: رویا محبوب



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160