برنامه فلم اگزمر, هالیود دیگری در افغانستان و آسیای مرکزی, ارتباطات بدون مرز

Posted on at

This post is also available in:

دانش آموزهای عزیز

آرزو دارم که روزهای عید به کام تان باشد. این عید برای شما یک هدیه عیدی دارم – ما دروازه دیگری از فرصت ها را برای دختران افغانستان بویژه آنهاییکه آرزوی نویسنده شدن را برای هالیود و یا بالیود و یا حتا آنهاییکه ایجاد یک هالیود دیگر را در افغانستان دارند, باز کردیم. اگر شما بخواهید میتوانید به رویاهای خود برسید.

بله, بار دیگر فلم انکس برای دانش آموزهای افغانستان فرصت های آموزشی فراهم  میکند تا فلم نامه نویسی, درمیانگذاری احساسات شان, شرایط واقعی افغانستان و داستان های تخیلی جالب را با استفاده از یک ویدیو برای کشورهای و مردم متفاوت فرابگیرند و در حقیقت با تمام جهان ارتباطات بدون مرز برقرار کنند. بطور جدی مشتاقم تا نسخه نهایی فلم نامه های دانش آموزهای افغانستان را که هفته آینده در برنامه فلم اگزمر (Examer Film Porject) پخش خواهند شد ببینم. 

از همه فلم نامه نویسان دعوت میکنم که به این رقابت ها بپیوندند, اثرهای خود را بنویسند و در برنامه اگزمر منتشر کنند. ما پاداش های را برای بهترین فلم نامه های دانش آموزها و بلاگ نویسان در نظر خواهیم گرفت. 

به اساس ارزیابی که از مدرسه های هرات داشتم, بهترین نویسندها و دیدگاها را در مدرسه محجوبه هروی, یکی از مدرسه های دخترانه هرات یافتم, مدرسه حوض کرباس که از مرکز شهر کمی فاصله دارد, دارای دانش آموزهای فعال و لایق است, مدرسه امیر علی شیرنوایی تعداد زیاد شاعرها و نویسندگان دختر را در خود جای داده است و مدرسه گوهرشاد بیگم که بیش از نه هزار دانش آموز دختر در سه نوبت در آن مشغول فراگیری آموزش اند, بزرگترین مدرسه ذخترانه در هرات شناخته میشود.

با عرض تبریک به مدرسه فتح که با امتیاز ویژه 57, بهترین امتیاز را در بین تمام مدرسه ها بدست آورد .سونیا اکبر که با داشتن امتیاز ویژه 56 در بین تمام دانش آموزهای هرات بهترین امتیاز را کسب کرده است, دانش آموز مدرسه محجوبه هروی در هرات است.

 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160