شهروندی و مدیریت دیجیتالی, راه حلهای برای اقتصاد و بازرگانی پایدار

Posted on at

This post is also available in:

به دید من دیدگاه تقسیم جهان به اساس کشورها, دیگر کارامد نیست. گذرنامه برای سفر و ارتباط مردم با یکدیگر محدودیت ایجاد میکند و همه کشورها هم فرصت ها, حقوق و گزینه های یکسان را دارا نمی باشند. در دو سال گذشته برای حل مشکل بالا ما کار کرده ایم. این ماموریت است که شبکه فلم انکس و بنیاد بانوان انکس به شکل آنلاین و آفلاین در حال انجامش اند.

فرشته فروغ داستانش را در تد نیویورک (TED NYC) بیان کرد. او بحیث یک مهاجر افغانستانی در ایران زاده شد, اما هرگز ایران به او گذرنامه نداد. در سن هفده سالگی به افغانستان برگشت و نخستین گذرنامه خود را دریافت کرد. او برای نخستین بار دریافت شهروندی دیجیتالی را بویژه در کشورهای در حال توسعه اند و آن جامعه هایکه فرصت های محدودی برای مهاجرین و اقلیت ها دارند, درک کرد. 

این ایده ای ساده است:

بشکل آنلاین, بحیث یک شهروند دیجیتالی میتوانم با نام اصلی خود فرانسسکو رولی و یا با یک نام جعلی و تصویر انترنتی حضور داشته باشم. این برایم امنیت میدهد تا بصورت آزادانه اندیشه های خود را بیان کنم.

اقامتگاه دیجیتالی من میتواند یک تارنمای مانند این باشد: http://www.filmannex.com/francesco

 

درآمد دیجیتالی من همچنین میتواند بشکل آنلاین در این نشانی در دسترس باشد:http://www.filmannex.com/mysite/my_revenues

دارایی های دیجیتالی من و ارزش خالص شان شامل چندین بخش در اشتراک گذاری, نفوذ, اعضا, کیفیت و کمیت حساب من میشود: http://www.filmannex.com/mysite/buzz_stats/francesco.

حساب دیجیتالی من از راه دور مدیریت میگردد و من میتوانم تا پول خود را با استفاده از شبکه های پی پال(PayPal), ویسترن یونین(Western Union)  و دیگر سازمانها بدست آورم. چنین دیدگاه و فرصت های در دیگر شبکه ها مانند بانوان انکس(Women’s Annex) و تلویزیون انترنتی مودلز(Models TV) فراهم است.  آنها بحیث بخشی از شبکه فلم انکس از فناوری و فرصت های مالی یکسانی برخوردار اند.

این مسوولیت شهروند دیجیتالی است تا این فرصت ها را با آنچه که میتواند در شبکه های فیس بوک(Facebook) , تویتر(Twitter), گوگل(Google), تمبلر(Tumblr) و غیره بدست آورد مقایسه کند و ببیند که در چی بخشی و از کجاه میتواند درآمد کسب کند.

یک شهروند دیجیتالی آزاد است تا دیدگاه های خود را با ایجاد درونمایه های با کیفیت مانند مقاله, بلاگ و ویدیو ابراز کند.

این حق شهروند دیجیتالی است تا پول درآورد و برای خانواده اش شرایط زندگی  را فراهم کند.

ما در حال کار روی تارنماهای دیجیتالی هستیم تا آنها را گسترش دهیم تا بتوانند از شهروندان دیجیتالی میزبانی کنند و بر این اساس به آنها پاداش دهند. ما در حال گسترش منابع درآمدزایی هستیم تا یک شهروند دیجیتالی بتواند با نوشتن مقاله, بلاگ و بارگذار ویدیو درآمد کسب کند و از فرصت های مالی سود ببرد. چندین شبکه, تارنما و امتیاز ویژه فرصت های بیشتر و تنوع درآمدی را به دنبال دارد.

شبکه های فلم انکس, تلویزیون انترنتی مودلز(Models Web TV) و شبکه بانوان انکس در جهت یک هدف همگانی باهم پیوند خواهند خورد تا شهروندی دیجیتالی و ارتباطات بدون مرز را پشتیبانی کنند. این فرصت های مالی و گزینه های متفاوت را فراهم میکند که کاربران میتوانند از منابع متفاوت مالی بهرهمند شوند.

سازمان سیتادل نیویورک(Citadel of NYC)  همراستا با همکاری شبکه فلم انکس و سازمان طرح دیجیتالی انکس میتوانند راه حل های مدیریت از راه دور را فراهم کنند تا ایجاد و مدیریت سازمانهایکه علاقهمند ورود به جهان دیجیتالی در جهت اقتصاد و بازرگانی پایدار اند را تسهیل کنند, تا بتوانند حقوق و فرصت های درآمدی یکسان را برای تمام مردم ارائه کنند. 

لطفا آخرین بلاگ من در این مورد را بخوانید: حقوق بانوان, آزادی بیان با استفاده از آموزش دیجیتالی, آموزش پایدار و امتیاز ویژه مرتبط با بازاریابی. 

 

لطفا از صفحه شخصی من در فلم انکس بازدید کنید و عضو آن شوید. همچنین از صفحه بانوان انکس بازدید کنید و برای آگاهی از موضوع های تازه, مقاله و ویدیو های آن عضو شوید.

فرانسسکو رولی

فقط انترنت, نه به سیاست



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160