پاییز، بازاریابی و فروش لباس های پاییزی از طریق صفحه هات انترنیتی

Posted on at


کم کم بوی پاییز وسرما بیشتر حس می شود. برگ ها هم کم کم توان آویزان بودن از درختان را از دست می دهند و رقصان رقصان از شاخه های درختان می افتند. قاصدکها به همه جا سر می زنند و آمدن پاییز را خبر می دهند.میدانی چه چیزی پاییز را زیباتر می کند؟ بودن در کنار دوستانی که دوست شان داری و بشینی دورهم، قهوه و چای گرم بنوشی ودستهایشان را بفشاری تا گرمای محبت همدیگر را بیشتر حس کنی.



در فصل پاییز، زیبا بودن عنصریست در وجودت که به یکباره فوران می کند، مانند کوه آتشفشان. در این نوشته می خواهم چند تا لباس  پاییزی را برایتان معرفی کنم که خیلی زیبا و ناز است.برای دختر خانمهای پاییزی!



 


چند روزی در فسبوک به دنبال موضوع های مختلف برای نوشتن بلاگ به صفحه های فسبوکی سر زدم. دراین میان به صفحه ای "رنگ-بافت" یکی از شرکت های که کارش بافت و دیزاین است روبروشدم. این کمپنی در این روزها خلاقیت اش را دارد به نمایش می گذارد. یکی از محصولات زیبای این کمپنی، دستکش های کاپلینگ وساق پای بافتنی زمستانیست که رنگ بندی های خیلی زیبا دارد.


یکی دیگر از محصولات خلاقانه ی این کمپنی زیور آلات کوچک بافتنی مثل دستبند، گوشواره، جا کلیدی و غیره است که در رنگ های مختلف شاد و پاییزی تولید می شود.این روزها در تجارت همه می خواهند مشتری بیشتری داشته باشند، رضایت و جلب مشتری در مورد کالای ارایه شده در بازار خیلی مهم است و به نظر من بازاریابی هم نقش بزرگی در این زمینه دارد. اما رنگ-بافت با خلاقیتش توانسته است میان خانم ها خیلی طرفدار پیدا کند.



رنگ-بافت برای رضایت خانم ها کیف های زنانه خیلی زیبایی را هم تولید می کند که باید همه ی این ها را سفارش داد. در صفحه فسبوک رنگ-بافت قیمت همه ی محصولات ذکر شده . این باعث می شود که مشتریان در مورد قیمت کالا نیز آگاهی پیدا کنند. در نتجه این طور صفحه های فسبوکی کمک می کنند تا تاجران به مشتری ها دسترسی راحتر داشته باشند و می توانند محصولاتشان را به بازار جهانی ارایه کنند. خانم های افغان هم باید تلاش کنند تا از تکنالوژی انترنتی وامکاناتش برای فروش محصولات استفاده کنند.



امیدوارم پاییزتان همیشه رنگارنگ و پر از رنگ های شاد و گرم باشد!


 نویسنده: ومنزانیکس



About the author

womensannex-kabul

Women's Annex Kabul is a blogging and film platform that empowers the women and children of Central Asia with a "pay for content" model where bloggers and filmmakers get paid based on their Buzz (performance) Score. Monthly payouts on Women's Annex can range from as little as $5 per month…

Subscribe 0
160