پیشرفت های فلم انکس در آسیای مرکزی٫ ارتباطات بدون مرز

Posted on at


:شاگردان عزیز


طوریکه در جریان هستید فلم انکس یک شبکه اجتماعی بوده که باعت شده افراد زیادی را برای خود جذب کند. مثلا: اگر افراد کدام معلومات عمومی دارند میتوانند در شبکه اجتماعی فلم انکس انداحته تا دیگراشخاص از آن استفاده کنند. فلم انکس باعث میشود کسانیکه به بلاک نویسی علاقه دارند میتوانند٫ در شبکه اجتماعی فلم انکس اشتراک کنند. چون همچین شبکه ها برای اشخاصی است که میتوانند استعداد های خود را اشکار کنند.



و همچنان فلم انکس باعث شده آنعده از خواهرانی که  نمی توانند بیرون از خانه کار کنند٫ و یا از طرف فامیل اجازه ندارند٫ میتوانند در خانه خود با علاقه مندی خاصی که دارند از طریق فلم انکس  کسب درآمد کنند و همچنان به اقتصاد خانواده خود بی اندیشند. هر قدر که بتوانند بلاک بنویسند و امیتار ویژه خود را بالا ببرند میتوانند درآمد زیاد تری از کارمندان فلم انکس کسب کنند. و این یک فرصت خوب برای مردم افغانستان و به خصوص برای دختر و خانم های افغان است.


 


تعداد زیادی در افغانستان هستند که استعداد های شان فوق العاده بالا است اما نمی توانند٫  به کسی ظاهر کنند. و این یک طریقه یا یک فرصت خوب برای مردم است. و همچنان اشخاصیکه کدام معلومات در مورد هر موضوعی خواسته باشد٫ میتواند درشبکه اجتماعی  فلم انکس اشتراک کنند و موضوع خود را دریافت کتند. چون اشخاص متفاوت در فلم انکس کار میکنند و موضوعات مختلفی هم وجود دارد. و کسانیکه استعداد های فوق العاده داشته باشند میتوانند از این فرصت به نفع خود استفاده کنند.




About the author

AmirAliSherNawaie

Amir Ali Sher Nawaie was established in 1368. At first, it was both a male and female school but in different shifts until 1390. In 1390, it became a female school and students are now studying in three shifts. It has 29 classes, more than 4,000 students and 155 teachers.…

Subscribe 0
160