مکتب جانسون در دانشگاه کورنل و انکس بانوان – توانمند سازی بانوان در افغانستان

Posted on at

This post is also available in:

چند هفته پیش، "مایک سوینی" کسی که از دانشگاه کورنل مکتب جانسون فارغ شده است و من یک ملاقات به خصوص با شخص "خانم سومبی بی ریکت" داشتم، رئیس دانشگاه کورنل مکتب جانسون.یکی از نقاط جالب درباره کورنل این است که انها در حال برگزاری و احداث کمپ های جدید خود برای دانشگاه هستند در جایی که من زندگی میکنم. در جزیره روزولت. این یک مرکز تکنالوژی خواهد بود تا اینکه تحقیقات و تجارت را به افکار دیگر اختصاص میدهد.

 

انها در حال استفاده از ابتکارات انکس بانوان به عنوان یک منبع اطلاعاتی هستند، کسانی که علاقه مند دنبال کردن تجربیاتی برای بنیاد خود میباشند مخصوصا در افغانستان.شاگردتن کورنل نیز میتوانند ما را در وب سایت خود پیدا کنند و درباره زنان افغان بیشتر آشنایی پیدا کنند پیرامون تکنالوژی و تحصیلات.

شلامل کردم زنان در تکنالوژی همیشه یک مشکل بزرگ بود و در کل یک تکنالوژی یک بحث مرد طلب و مردانه خطاب میشد و طوریکه زنان فرصت کمتری داشتند.بر علاوه در کشور های در حال توسعه این مشکل بسیار مهمتر است نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته.

 

من نیز به مصاحبه اخیر خودم با بیز استون، مسوول و بنیانگذار تویتر اشاره میکنم، کسی که نقش حیاتی تکنالوژی را اشاره نمود مخصوصا در رسانه های جمعی در توانمند سازی زنان در کشور های رو به توسعه.

در هفته های جاری، من همراه با آقای سومیترا دوتا رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه مورنل مصاحبه خواهم نمود.

در باره هر مصاحبه شما را در جریان خواهم گذاشت.

 

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160