داستان نویسی و فلم نامه نویسی از طرف افغان سیتادل در آسیایی مرکزی

Posted on at


شاگردان عزیز:


اولتر از همه کلامی که میخواهم برای تان بگویم این است که؛ من منتظر تلاش های زیاد تر شما در عرصه فعالیت در شبکه های اجتماعی هستم مخصوصآ مقاله و داستان نویسی در فیلم انکس و آروزی موفقیت های بیشتر برای همه تان خواهانم.


قرار است در هفته آینده مسابقه داستان نویسی از طرف شرکت افغان سیتادل برگزار شود. از تمام آن شاگردانی که در بخش داستان نویسی علاقه مند هستند خواهش میکنم٫ تا در این مسابقه بزرگی که بین تمامی شاگردان شهر هرات برگزار میشود اشتراک نمایند.



من واقعآ از فعالیت ها و علاقه مندی زیادی که شما در این هفته داشتید خرسندم. اما از اینکه تمامی تان مقالات خود را در Examer content creator گذاشتید و کار جدید راExamer content creator نیزآغاز نموده اید اظهار امتنان میکنم. و برعلاوه خوشحال از این که روز به روز تعداد شاگردانی که به سایت فیلم انکس بیشتر می شود. و با فعالیت های شان در فیلم انکس سطح تعلیمی و علمی خودشان را بلند تر میبرند. و سخنان نگفته شان را در مقالات و داستان ها با تمام مردم دنیا به اشتراک می گزارند.



امید است که روزی شما هم شخصی مشهور، فعال و خادم کشور عزیز مان شوید و باعث سرافرازی و افتخار مکتب ، فامیل و جامعه شوید.



سمیه عظیمی



About the author

Hozakarbas-Herat

The Houz-e-Karbas High School was founded in 1962 in Afghanistan. The all-girls school has approximately 4000 students, 92 teachers, 5 senior teachers, one education manager, and one administrator. Many classes are taught in tents. Film Annex built the first Internet classroom at the Houz-e-Karbas High School in May, 2012.

Subscribe 0
160