در بهترین های فلم انکس سهم بگیرید, مصاحبه با بانوی فلمساز لیسا استاک و سورچا انلگلیم – خبرنامه فلم انکس

Posted on at

This post is also available in:

آشنایی با بهترین ویدیوهای تازه فلم انکس

 گروه ما باهم یکجاه گردیدند تا بهترین ویدیوی ممکن را بسیازند, تا اینکه بهترین های فلم انکس ,  سودهای ناشی از سهمگیری در آن و چگونگی وارد فهرست شدن را به نمایش بگذارند.

بهترین های فلم انکس نشان دهنده بهترین و پویاترین فلمسازهای تارنمای فلم انکس است. آنها چی مزیتی دارند؟ آنها از همه بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت, طوریکه کارهای شان بصورت مستقیم در صفحه اصلی به نمایش درخواهند آمد, همچنین امتیاز ویژه و درآمد بیشتری کسب خواهد کرد. کیفیت فلمها عامل کلیدی نمایش فلم ها میباشد. داشتن فلمهای باکیفیت حرفه ای و سرگرم کننده درهای بهترین ها را بروی شما باز خواهد کرد. فلمسازها باید همچنین بلاگ نویسان پیگیر و پویای باشند و کارهای خود را در رسانه های اجتماع در میان بگذارند. 

شما میتوانید تمام فلمسازهای که به تازگی در این برنامه سهم گرفته اند را در اینجا ببینید. اگر شما در این فهرست نیستید و می اندیشید که کارهای شما شایستگی این را دارند با ما در تماس شوید. 

فلمسازهای ما در مقابل دوربین تصویربرداری قرار میگیرند

در هفته گذشته, این فرصت عالی را یافتم تا دو فلمساز بنامهای لیسا استاک و سورچا انگلیم را ملاقات کنم. آنها هردو به اطاق ظبط فلم انکس آمدند تا در مورد فلمها و برنامه های خود صحبت کنند و دیدگاهای خود را با دیگران در صنعت فلمسازی درمیان بگذارند. علاقه و شوق این دو بانو برای فلم تحسین برانگیز است. درک شان از شرایط فعلی صنعت فلمسازی برمیگردد به اینکه چگونه فلمسازهای مستقل در حال توسعه سطح دانش شان برای پخش کارای فلمهای شان, درگیر کردن بینندگان شان در رسانه های اجتماعی و درآمد زایی از اثرهای کاری شان میباشد. لیسا و سورچ علاقه ی قوی برای توسعه فلمسازی بحیث یک ابزار آموزشی دارند. زمانیکه سورچا (Sorcha) در حال برنامه ریزی برای سفر به پیرو است, جاییکه او دوربین تصویر برداری خود را خواهد گرفت و به کودکان چیزهای در مورد  فلمسازی را آموزش خواهد داد, لیسا(Lisa)  توانمندسازی دانش آموزها و خود را در این میبیند که بتواند به تماشای داستانهای شان بنشیند و در مورد زندگی مردم بیش از این بداند. 

مصاحبه ی لیسا ستاک (Lisa Stock)  

مصاحبه ی سورچا انگلیم(Sorcha Anglim)

به صفحه فلم انکس بپیوندید تا خبرنامه بعدی را از دست ندهید



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160