تبلیغات آنلاین و رسانه های دیجیتالی همراه با توانمند سازی بانوان و دختران افغان در مکاتب، فرشته فروغ از نیویورک

Posted on at

This post is also available in:

انترنت زندگی مردم را به شکل عجیبی تغییر داده است.در یک ثانیه شما میتوانید ایمیل بفرستید به خانواده و دوستان خود در هر جایی که باشند بدوندر نظر داشته مرز و محدوده جغرافیایی.شما میتوانید فروشگاه های انترنتی را پیدا کنید و از آن خرید کنید و آن چیزی را که لازم دارید به سرعت و بسیار زود به دست آورید.شما میتوانید خود را در کورس های آموزشی آنلاین ثبت نام کنید و درس خواندن را به شکل مجازی در خانه آغاز کنید.

این همان طریقه ای است که ارتباطات را وسعت داده و روز به روز به این گستره افزوده میشود و راه های قدیمی ارتباط را از راه برداشته و شکل نوینی از ارتباطلات را به ارمغان آورده است.

یکی از موارد استفاده قابل ملاحظه از انترنت در جهان تجارت تبلیغات آنلاین میباشد.که به عناوینی چون تبلیغات آنلاین، بازاریابی انترنتی، بازاریابی آنلاین و یا بازاریابی الکترونیکی مشهور میباشد که راه و روش عرضه و فروش محصولات و خدمات از طریق انترنت میباشد.

 

دیروز، من با "بن لگ" ملاقات داشتم، رئیس "Adknowledge" که بازاریاب ها را با مخاطبین خاص در ارتباط میسازد در زمان درست ودر جای درست.ما بحث جالبی را درباره اینکه چگونه رسانه های دیجیتالی و جمعی میتوانند دختران افغان در مکاتب را کمک کنند که به معنی تبلیغات آنلاین میباشد.

ما درباره چگونگی همکاری انکس بانوان در طراحی  یک برنامه درسی در رسانه های دیجیتالی صحبت کردیم که  بیشتر روی نوشتن مقالات و یا سوالات انتخابی است تا فرصت بیشتر فعال شدن را به آنها بدهیم.

در مصاحبه اخیر من با "داکتر دان ریتر" کسی که پانزدهیمن ولسوالی از ایالت پنسلوانیا را از سالهای 1979 تا 1993 در کاخ سفید و دارای 30 سال تجریبه در افغانستان میباشد.او به این عقیده است که بانوان یک نقش بسیار عمده ای در جامعه افغانستان را بازی میکنند تا اینکه این کشور را به سمت آموزش مدرن، تجارت و دولتداری درست پیش ببرند.با این حال با وصل کردن زنان با رسانه های جمعی و دیجیتالی در جهان ، اهمیت استفاده از رسانه های جمعی و آنلاین بودن را نشان میدهد.

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160