نمایشگاه هنر دستی در تخنیک ثانوی کابل

Posted on at


در هر ولایات افغانستان انستیتوت های تخنیکی مسلکی وجود دارد که در این مراکز جوانان رشته مورد علاقه شان را به صورت عملی می آموزند.. رشته های چون برق، ساختمانی, آی تی, موتر, کمپیوتر و ...


جوانان مستعد افغانستان تنها به آموزش اکتفا نمی کنند دست به ابتکارات و خلاقیتی فراتر از آنچه که می آموزند می زنند. آنها با امکانات کم و مشکلات و محدودیت ها مبارزه می کنند و تلاش می نمایند تا آنچه را که آموخته اند در عمل پیاده کنند.


به همین مناسبت از تاریخ 6 الی 8 عقرب نمایشگاهی در کابل قسمت انستیتوت تکنالوژی افغان(تخنیک ثانوی) برگزار گردید که در این نمایشگاه هنرها و انواع و اقسام ساخته های دستی افغان ها به نمایش گذاشته شد...


من دیروز به تماشای این نمایشگاه رفتم و از نزدیک از آنجا دیدن کردم.. نمایشگاه زیبا و جالبی بود... دیدن هنرها و استعداد های افغان ها... واقعا باعث افتخار است که مردم ما این چنین خلاق و هنرمند و با استعداد عالی هستند. هر کدامشان زیباتر و خلاقانه تر از دیگری... توانمندی افغان ها قابل تقدیر است .. که با امکانات کم توانسته اند پیشرفت ها و توانایی هایشان را به مردم نشان دهند.


از این نمایشگاه استقبال خوبی شد و بسیاری از مردم, شاگردان مکاتب و محصلان پوهنتون ها از این نمایشگاه دیدن کردند...


این هم تعدادی از تصاویر نمایش...


 





About the author

zahra-ibrahimi

she is Zahra Ibrahimi. she is 19 years old. she is graduated from school in 2011.and now she is studding computer science in AIT institute and also she is working in Film Annex as a blogger.

Subscribe 0
160