راز موفقیت را در چند جمله

Posted on at


 


1. ساده زیستن از مهم ترین اسرار موفقیت در زندگی بشمار میرود


2. همیشه با خود و دیگران عشق بورزید تا موفقیت نصیب تان گردد و در صدد ارزو های باشید که انها را هدف قرار داده اید و مثبت بی اندیشید تا موفقیت به سراغ شما بیاید.


3. همواره از شکست خود رنج نبرید و در صدد کامیابی باشید و کامیابی خود را بشکل گسترده تجلیل کنید تا از روحیه ای بالای در زندگی برخوردار شوید


4. داشتن چهره ی متبسم از داشتن یک شخصیت عالی و باوقار از شما حکایت می کند و در نتیجه داشتن چنین چهره ی به خوشی واقعی دست خواهید یافت.


5. رفتار منطقی و تصامیم عقلانی در برابر مشکلات و دشواری زندگی از مهمترین عناصر است که در داشتن یک زندگی موفق نقش بارز و کلیدی را ایفا میکند.


 6. پذیرفتن زندگی با تمام دشواری ها می تواند در تولید یک انگیزه عالی و رسیدن به اهداف دیگر شما را کمک کند پس همیشه سعی کنید که از زندگی که دارید راضی و سپاسگذار باشید.


 


7. در ارزیابی عملکرد های روزانه ی خود سعی کنید چون حاکمیت بر عملکرد نشانه موفقیت شما در زندگی است.


8. در برابر دشواری های زندگی ضعیف ظاهر نشوید و همیشه در صدد مسلط شدن بر انها  قدم بگذارید. و از گرفتن تصمیم در حالت های عصبانی  بپرهیزید


9. حس کمک و همکاری کردن با دیگران را در خود بپرورانید و همیشه با دیگران یاری کنید


10. همیشه نسبت به خود و دیگران خوشبین و باشید و برای اینکه بدانید تا چی حد نسبت خود راضی هستید چند جمله ای خوب و مثبت در مورد خود درمدت زمانی بسیار کم بگوید.


11. همیشه در انتخاب دوست و همنشین خود دقت ورزید و چون دوست شما به نوعی نمایانگر افکار شما است.


- یاسر اچکزی -



About the author

yasar-asekzai

This is Mohammad Yasar Asekzai 21 years old, From Kabul Afghanistan, student at Faculty of Law at Cairo University, He is interested in Writing, Reading and Exercising.

Subscribe 0
160