نقش و سهم زنان در دوره های آموزشی پولیس

Posted on at


وزارت امور داخله در نظر دارد که جذب زنان را در وزارات امور داخله افزایش دهد. طوریکه رقم زنان در صفوف پولیس الی ختم ۱۳۹۵ باید به پنج هزار تن رسد. همچنان در مراکز آموزشی برای خانم ها سهولت های بیشتری وجود دارد.



 


زهرا احمدی سرباز قطعه محافظ گمرکات، شامل کورس هشت ماهه در اکادمی پولیس می گوید: من دو سال است که در پولیس وظیفه انجام می دهم. فعلاً بخاطر ارتقای ظرفیت به اینجا آمده ام تا مهارت های مسلکی را کسب کنم.  


 


 


کریمه سرباز قطعه شاهراه و یکتن از محصلین در اکادمی پولیس می گوید: وظیفه من معمولاً در بیرون است به همین خاطر در اکادمی پولیس معرفی شدم تا مهارت های دفاع خودی، مخابره، ولچک زدن، استعمال سلاح کلاشینکوف و دستگیری تخریب کاران را آموزش ببینم. امکانات تدریس بشکل عملی و نظری در اکادمی پولیس بهتر است و سهولت های زیادی برای خانم ها وجود دارد.



 


مینا سرباز حوزه هشتم امنیتی پولیس و محصل کورس هشت هفتۀ در اکادمی پولیس می گوید:" درس خواندن در اکادمی پولیس یکی از لحاظات خوش دوره وظیفوی من می باشد. طی هشت هفته در اکادمی مهارت های زیادی را از جمله تلاشی مسلکی، انداخت و استعمال اسلحه، ولچک زدن، استفاده از دنده که به نام چیله یاد می شود و کمک های اولیه را آموزش می بینیم. درس خواندن در اکادمی پولیس برایم لذت بخش است، امید که سند فراغت را بدست آورده و پیشرفت کنم."


نویسنده : احمد فروغ............!!



About the author

ahmad-frogh-waris

graduated from Ghulam Hadir khan high school in 2008, have Bachelor degree in BCS (bachelor in computer science) 2014/3/14 working in a construction company as an IT assistant & admin assistant and a blogger in filmannex.

Subscribe 0
160