آیامی توانیم به خاسته های خود برسیم؟

Posted on at


شماخود رادر10 سال آینده به چی مقامی میبینید.


هیچ انسانی نمتواند در باره آینده خود تصمیم بگیرد چون انسان از حال آینده خود آگاه نیست ونمی فهمد که تا صبع چی واقعاتی رخ میدهد که آیا من زنده هستم یا نه وآیا میتوانم فردا کارهایم را انجام دهم یا نه آیامن فردا دارای صحت کامل هستم یا نه وغیره همچو مثالهای است پس در این صورت همه انسانهابه یک امید در دنیا زیست دارندوآن هم خداوند است ومیدانندکه خداوند آنها را کمک میکند وباید در باره آینده تصامیم خوبی بگیرند به همین صورت اگر امید داشته باشیم می توانیم از خود انسان کامل بسازیم ومن خودم خود را در 10 سال آینده به مقام والای میبینم وامید دارم که چنین روزی همچو انسانی خواهم شد و اگر تلاش کنم به مقامات بالاتری میرسم اگر یک روز باشد اگر یک سال باشد ویاهم اگر 10سال باشد فرق نمی کند تنها چیری که مهم است خود انسان است که بتداند وتوانایی داشته باشد وامید خود را به خدا ببیند چون انسان نا امید مانند درخت بی ثمر است ..


اگر شما بتدانید جای سفر کنید در جهان کجا را دوست دارید وچرا؟


خواستن توانستن است پس اگر خاسته باشیم به مقانات بالای برسیم باید تلاش کنیم تا به آن خاسته خود برسیم من اگر بتوانم بجایی سفر کنم پس آن تمام جهان است چون جهان دیده بهتر است از جهان خورده با گشت وگذار در دور جهان انسان افکارش تغیر میکند بهتر وبهتر تر میشود تجربه های زیادی کسب میکند ودر این صورت می تواند به یک تکنالوژی جدیدی دسیابی کند ..


آیا شما تاحال مقاله یا بلاگ نوشته کرده اید ؟


من مقالت زیادی نوشته ام .د رمورد موضوعات مختلف بوده وتوانستم با نوشتن افکارم را تغیر دهم وفکر های بیشتری در مورد موضوعات مختلف کسب کنم .نتایج بهتری ببینم .....


خود را به سه جمله تعریف کنید.


1.شخصیت سازی انسان فعال بودن2.به افکار وخاسته های خود توجه کردن 3.کارهای خوب را شعار زندگی کردن


 


آیاشما کدام سیاست اجتمای دارید وچرااز آنهااستفاده میکنید؟.


انسان منحیث عضوی از جامعه خود از خود سیاست وشخصیتی دارد وخود را عضوی از اجتماع میداند وهمیشه برای دیگران احترام دارد پس مردم هم در مقابل یکدیگر باید احترام داشته باشندویکدیگر را به دیده قدر ببینند اجتماع انسان را میتواند به بلندی ها برساند تا انسان به خود وشخصیت خود احترام بگذارد واز شخصیت خود استفاده درست کند ودر بین مردم خود منحیث انسان نیک شناخته شود ..... ومن هم چون عضوی از جامعه اجتماعی هستم پس در این صورت از خود سیایت اجتماعی دارم ودوست دارم در بین مردم یک انسان نیک شناخته شوم وچون میدانم از خود سیاستی دارم پس از آن استفاده درست میکنم وهمیشه تاش میکنم تا در حرصه خوبی از آن کار گیرم مثال یک معلم خوب وضیفه دارد تا در مقابل شاگردان خود رویه خوب کند که خودش یک نوع ونشانه از شخصیت آن است ...


چگونه شما نوشتن را در فیلم آنکس تجربه حاصل کردید.


فیلم آنکس بهترین برنامه خوب است که در صورت استفاده از این برنامه میتوانیم افکار خود را بیازمایم وحود را در بلندیها تصور کنیم تا بتوانیم از استعدا حود استفاده خوب کنیم واین را تجربه کنیم که ما هم همچو انسانی هستیم وخود را بشناسیم وبدانیم که تا چی اندازه افکار ما با ارزش است وتجربیات خوبی کسب کنیم .



About the author

DianaSaeedi

Diana Saeed is an 11th class student in Mahjube Heravi High School. she has interest to play basketball. Diana also has interest to writing blogs.

Subscribe 0
160