فرشته فروغ از نیویورک، اکادمی ملی موسیقی افغانستان و باز شدن صنوف انترنت

Posted on at

This post is also available in:

من هفته خود را با اخبار بسیار خوبی از افغانستان شروع کردم. اکادمی ملی موسیقی افغانستان یک سفر را به امریکا در 12 فبروری خواهد داشت. آنها اجرایی را در سالون کارنج در شهر نیویورک خواهند داشت.

این یک دستاورد عالی نه تنها برای آنها بلکه برای تمام افغانها در سرتاسر جهان میباشد.اکنون زمان این فرا رسیده تا جوانان افغان  رهبری را به دست گیرند و چهره جدید افغانستان را به تما جهان نشان دهند تا اینکه تمام جهان بداند که جوانان افغان دارای استعداد و توانمندی دارند تا آینده کشور خود را بسازند.

 

خبر جدید دیگر درباره باز شدن هفتمین صنف انترنت در مکتب ملکه جلالی در شهر هرات میباشد که دارای 3000 شاگرد است.آشنا کردن شاگردان با شبکه جهانی انترنت و رسانه های جمعی و نیز برنامه آموزشی اگزمر برای ترفیع درجه تحصیلات و آموزش در نظر گرفته شده است.

استفاده از برنامه پرداخت پول یکی دیگر از وجه های ساخت صنوف انترنت در افغانستان میباشد که همراه با حمایت و جرأت بخشیذدن جوانان افغان در مکاتب و انتقال افکار آنها بوسیله بلاگ از طریق شبکه انترنتی فیلم انکس به سرتاسر جهان میباشد تا آنها توسط ارتباط و انتقال افکار درجه امتیاز "باز" خود را افزایش دهند و پول بدست آورند.

 

یک موضوع مهم دیگر که ما در حال کار کردن روی آن هستیم، حمایت از بانوان فیلم ساز در کشورهای رو به انکشاف مانند افغانستان و کشورهای آسیای مرکزی و جنوبی میباشد.اخیرا ما تعدادی از زنان با استعداد را کشف کرده ایم مانند "لینا خان" ، "حیفا المنصور" ، "سبا سحر" و "الکا سادات" که قدم های بزرگی را در عرصه توانمند سازی بانوان در منطقه و محیط خود برمیدارند.

این همان کاری است که رسانه های جمعی با چهره دیجیتالی درحال انجام آن هستند ت اینکه یک رهبر فکری را در منطقه خود پیدا کنند و ایده و افکار را برای ارتقا کار خود با دیگران شریک سازند.شما میتوانید تمام این قدم ها را با هم یکجا بردارید در تنها جایی به نام انکس بانوان.



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160