فلم انکس تارنمای فرصت ها

Posted on at

This post is also available in:

عضو تارنمای فلم انکس بودن  یک موضوع عالی است, چون فرصت های عالی را این تارنما برای پیشرفت اعضای نویسنده و فلمساز خود فراهم میکند.

از زمانیکه شروع به کار در تارنمای فلم انکس کردم, چیزهای زیادی را آموختم. در ابتدا فلمساز خوبی نبودم, اما با فلم انکس اعتماد لازم را بدست آوردم و تا حالا سه فلم را وارد این تارنما کردم. در بخش بلاگ نویسی بسیار ضعیف بودم, اما امروزه خودم را بسیار مطمئن در این بخش احساس میکنم.

برای ساخت یک فلم در مورد بازی ملی افغانستان, بزکشی,  با برادر خود که خبرنگار شبکه ناتو است به پنجشیر رفتم, و زمانیکه آنرا وارد شبکه کردم از طرف بسیاری مورد ستایش و تشویق قرار گرفت.

این مرا بسیار اعتماد به نفس داد و میخواهم که کار خود به حیث یک فلمساز حرفه ای را شروع کنم. فلم دوم من از نخستین تجربه من بهتر بود. دومین فلم من در مورد آموزشگاه موسیقی افغانستان است.

این فلم بسیار مورد پسند دوستان من و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

فلم سوم را که در تارنمای فلم انکس وارد کردم در مورد رقص سنتی افغانستان بنام اتن است. این فلم ا در روز دهغان در بادام باغ گرفتم. این یک تجربه خوب برایم بود

. حالا در حال کار روی برنامه بعدی خود هستم که یک فلم در مورد شهر کابل است. بسیار دشوار است که همه بخش های شهر کابل را در یک فلم بیاوریم, اما من در دو روز گذشته با تمام تجهیزات خود به بخش های متفاوت شهر رفتم و برای فلم خود  تصویر و عکس گرفتم. بزودی فلم خود را در تارمای فلم انکس بارگذاری خواهم کرد.

 

منتظر دیدگاهای شما برای کارهای خود می باشم. 





About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160