@ وامن انکس و @ فیلم انکس و فعالیت هایشان در افغانستان

Posted on at


شرکت خصوصی فیـــلم انــکس یگانه شرکت خصوصی درآمد اینتـــرنتـــی میباشد که در بین مردم جامعـه غرب و امریــکا طرفدار و کاربران زیادی دارد و با به اشتراک گذاشتن مقالــه (بلاگ) و تهیه کردن فیــلم کاربران را به اخذ عاید از طریق اینتــرنت آشنا میسازد.



رئیس این شرکت آقای فرانسســــکو رولــی از کشور ایتالیا میباشد  که این شرکت را در اواخر سال 2006 تاسیس کردند.


فیلــم انــکس در صدد آنست که استعداد ها را رونما سازد , زیرا هستند کسانیکه اســتعداد نویسنــدگی فراوانی دارند اما بنابر مشکلات مالی که دارند نمی توانند نوشتــه های خود را در دسترس و خوانش مردم قرار دهند.


فیــلم انــکس با چند سایت اجتمــاعی دیگر مانند: Twitter, Linked, Tumblr, Gmailو  Facebook


متصل است. کاربران , مقاله نویسان می توانند برعلاوه اینکه مقاله ی خود را در فیــلم انــکس نشر کنند در این سایت ها نیز به اشتراک بگذارند


تا مردمان زیادی بتوانند دست نوشتــه هایشان را خوانده و نظریات خود را برایشان بیان کنند



 و هم چنان با افراد زیادی آشنا شوند و از نظـــریات آنها در نوشته های خود استفاده ی  مفیدی نمایند تا بلاخره هنر نویسندگی و آداب اجتمــاعی بودن را بهتر و بهتر بیاموزند و برعلاوه ی آن درآمــدی نیز داشته باشند.


 


شرکـت فیــلم انـکس پــروژه یــی را تحت نام وامــن انــکس ایجاد کرده تا همین زمینه را برای خانــم ها و دختر خانم های افغــان فراهم سازد, به خصوص برای خانــم هایی  که نمی توانند در خارج از منزل ایفای وظیفه نمایند.



وامــن انـکس زمینه را برای دختران افغان بیشتر ایجاد نموده تا از طریق آن وظیفه یی در منزل برای خود داشته باشند و هم چنان سطــح دانــش و بـینـش شان را باز و با دنیای  مجازی اینترنت آگاهی و دسترسی بیشتری داشته باشند.


وامن انکس در افغــانستـــان به سـرپـرستــــی فیــلم انـکس که در راس آن خانم جوان و فعال به نام رویــا محبــوب میباشد که تنها به فکر پیشرفت جوانان به خصوص دختران میباشد.



اهداف وامــن انـکس پیشرفت و ترقــی  تعلیــم و تربیــه و بلند بردن سطح دانش شاگردان به خصوص دختران میباشد که الحمدالله تا فعلا در اهداف خود کامیاب بوده و توانسته 10 مـکـتـب خترانه ؛ مجهز با صنف های کمپیـوتـرلب و اینتـرنت رایــگان را در شهر هــرات افتتاح و در خدمت شاگردان قرار دهد.


باغ نظرگاه , فتح , امیر علی شیر نوایی , میرمن حیاتی , گوهرشاد , محجوبه هروی , هاتفی , حوزه کرباس , ملکه جلالی


هدف بعدی وامــن انــکس ولایت کابـل میباشد که در تعلیـم و آمــوزش شــاگـردان مــکاتب کمـک نماید و آشنایی آنها را با علم تکنــالوژی بیشتر نماید.



علم تکنــالوژینه تنها به فکر پیشرفت علم و تحصیــل جوانان میباشد بلکه در عرصه ی ورزش نیز سعی و تلاش خود را نموده تا جوانـان ورزیده یی را تقدیم جامعه کند.که تا فعلا دو تیم فوتبال پسرها و دخترها را بنام تیم استـقــلال حمایت میکند که سرپرستی این تیم ها را آقای ابراهیــم محبـوب به عهده دارد.


به امید روزی که همه ی افغانان به فکر پیشرفت و ترقی کشور و جامعه خود باشند.


نویسنــده : زهـــرا نـزهت


 


 



About the author

zahranazhat

She is living in Kabul_Afghanistan. She is studying computer programming and website design and database developing in AIT(Afghan Information Technology). She has got her diploma of English language in 2009. She really likes art such as: Painting and music.she went to art class about six month but because of her…

Subscribe 0
160