انحصار غربی یا اقتصاد آسیای مرکزی و جنوبی و تفاوت های فرهنگی ؟

Posted on at

This post is also available in:


میخواهید که سناریوی ترسناک را ببینید ؟ قویترین اقتصاد دنیا در دستان گروهی از کمپانی های بزرگ : آپل، آ.آی.جی، گولدمن ساکس، بانک آمریکا و چند کمپانی دیگر.



این گزارش توسط متیو ایگلیسیاس در مقاله اش به نام  “ در سال ۲۰۱۲، ده سرمایه گذاری در حدود ۸۸٪ از تمام رشد S&P500 “. من در حدود بیشتر از ۱۲۰ لایک را در این مقاله دیدم، و از خودم پرسیدم در اینجا چه چیزی برای لایک نمودن وجود دارد ؟ آیا ما دیوانه شده ایم ؟



 


 دلیل دیگر برای تمرکز روی آسیای مرکزی و جنوبی، تنوع فرهنگی تضمینی برای آینده است. منطقه ای با قدمت رسانه ای کمتر از ۲۰ سال، منطقه ای با آینده بزرگ و بالقوه . امروز لاورن لاولیس، نماینده دیپارتمنت ایالتی آمریکا در یونیورسیتی جورج تون در انجمن زنان افغان - آمریکا چنین بیان کرد “ ما سال ۲۰۱۴ را بعنوان یک فرصت میبینیم، حضور نظامیان آمریکایی با سرمایه گذاری و کارآفرینی عوض خواهد شد ". این چیزی است که مدل تجارتی فیلم انکس و سیتادل آن را با موفقیت به اثبات رساندند، سازگاری با تفاوتهای فرهنگی پایه موفقیت فیلم انکس است، اما برای کمپانی های یکپارچه ای مانند آپل، ای.آی.جی، گولدمن ساکس و بانک آمریکا مشکل خواهد بود. 



 


 اینجا دلایل خوبی وجود دارد که چرا هولک با سانتا در مورد تهیه کامپیوترهای بیشتر برای ساخت مکاتب در افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، قزاقستان، قرقیزستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان گفتگو میکند. read more.






About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160