وزیر امور خارجه آمریکا و ارزش های ارتباطات، آگاهی دیجیتال و پرداخت برای مطلب

Posted on at


 

اینجا دلایلی وجود دارد که چرا وزیر امور خارجه آمریکا و کاندید قبلی ریاست جمهوری تصمیم به نوشتن مقاله ای درباره رویا محبوب، بنیاد فیلم انکس و وومن انکس گرفته است، این مقاله توسط خودش و نه درباره خودش می باشد ! در سایت www.Politico.com  من نمیتوانم مقاله های دیگر را که توسط جان کری نوشته شده در اینجا قرار بدهم، بنا فرض من این است که او علاقه شخصی به رویا محبوب و کار فیلم انکس در منطقه بخاطر دلایلی خاصی گرفته است. جان کری نگفته است که رویا  کمکی که از طرف ایالات متحده دریافت نموده، او هرگز کمک مالی از آمریکا دریافت نکرده است، جان کری چیزی از وی بخاطر کارهای سیاسی وی و یا حمایت وی از شخصی چیزی نگفته است، شعار رویا و فیلم انکس همیشه ” نه به سیاست، فقط اینترنت بوده است”.

وزیر امور خارجه آمریکا جان کری و رویا محبوب ! 

جای کری رویا محبوب را بخاطر کارش که با زندگی هزاران خانواده پیوند میخورد و معیارهای اقتصادی و مبتکرانه ای دارد که با حقیقت دنیای انترنت و ارتباطات دیجیتال بیشتر کمپانی های پیشرفته در دنیای رسانه ای و دیجیتالی ارتباط دارد می باشد. رویا محبوب امروز در حدود ۵۰۰۰۰ دانش آموز جوان را به دنیای انترنت معرفی نموده و به آنها اجازه داده تا از این فرصت جدید استفاده ببرند. این دلیلی است که او در لیست ۱۰۰ شخصیت برتر دنیا در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، بعنوان موسس شرکت و نه یک فعال اجتماعی ! این چیزی است که چرا خانم تجارت پیشه شریل سندبرگ و مدیر اجرایی فیس بوک برای معرفی وی در مجله تایمز نوشته اند !

 

چند دقیقه را برای تماشای این ویدیو سپری کنید تا ببینید که چگونه رویا محبوب و فیلم انکس در دنیا تغییر آورده اند :

 

بیشتر در این مورد بخوانید : 

 Connectivity on the Film Annex Network, BuzzScore and Sustainability

 

لطفا از صفحه شخصی من بازدید نموده و خود را در آن راجستر کنید. همچنین از صفحه وومن انکس بازدید نموده  تا از معلومات ، ویدیوها، مقاله های جدید آگاه  شوید

personal page on Film Annex

Women's Annex 

Francesco Rulli



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160