ارتباط دیجیتال و توانمندی مالی در شبکه فیلم انکس، نمره بز

Posted on at

This post is also available in:

ارتباطات دیجیتال به مردم اجازه میدهد تا آگاهی و موثریت خود را بهبود ببخشند. ارتباطات دیجیتال بخشی از ماموریت فیلم انکس با تگ لاین “ از طریق فیلم ارتباط برقرار کنید “ می باشد، من زیاد به مسافرت نمیروم و بیشتر اوقات خودم را بین نیویورک و توسکانی میگذرانم، اما هر روز، ۲۴ ساعت در روز، تشکر از فیلم انکس که برای مطالب در صفحه من پرداخت میکند، من بصورت دیجیتالی با بیشتر از ۳۰۰۰۰۰ کاربر راجستر شده و میلیونها بازدیدکننده مرتبط می باشم. هر کدام از آنها شانس برای تبادل اطلاعات، کسب درآمد برای خودشان، طرفدارانشان و کسانی که در صفحه اشان خود را راجستر نموده اند. هزاران نفر هر روز این راه را در شبکه فیلم انکس می پیمایند، بشمول وب سایت هایی مانند :

  

در اینجا لوگو و تگ لاین ما را میبینید :

 

در اینجا پیام ما را برای زنان جوان در غرب افغانستان و متباقی دنیا می بینید  :

 

 

عکس از آنجیلا شاه

در شبکه فیلم انکس، بعضی افراد به کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی میپردازند، بعضی ها از طریق رسانه های اجتماعی، بعضی ها از طریق فیلم ها، بعضی ها از طریق تعداد کسانی که در صفحه اشان خود را راجستر نموده اند، و بعضی از طریق جمع بندی تمام گزینه های بالا. بعضی ها از اسامی واقعی استفاده میکنند، بعضی ها هویت مجازی دارند. بعضی ها اتفاقات و اخبار فعلی را پخش میکنند، و دیگران با داستانهای خیالی و ساختگی کار میکنند. تعداد بسیار کمی از افراد برای ملاقات پیش من می آیند تا کاپوچینویی را برای آنها در استودیوی فیلم انکس در منهتن تهیه کنم، اما همه میتوانند برای کارشان در شبکه فیلم انکس دستمزد بگیرند! نویسندگان و مسافرت کنندگانی مانند جیاکومو کریستی ترفند هایی را در ارتباط با نمره Buzz در این مقاله به ما یاد بدهند “ آیا شما میخواهید تا نمره Buzz بهتری داشته باشید ؟ چگونه ؟ “

 

به خاطر داشته باشید که ارتباط وسیع شاید موثریت ارتباط هدفمند را نداشته باشد. بطور مثال بسیار مهم است که روی عنوانهای خاص و اجتماعات خاص برای گرفتن نتیجه و ROI بهتر متمرکز شویم. شخصا دخیل بودن و ارتباط با افراد میتواند بطرز خاصی وقت گیر باشد. ارتباط میتواند یک روز درمیان صورت بگیرد. مکالمه بطور شخصی از طریق تلفون و اسکایپ ساعتها را در بر میگیرد. چیز مهم اندازه گرفتن ارتباط دیجیتال که به آگاهی افراد به گرفتن نتیجه و تاثیر بیشتر می انجامد، کی و کجا. این دلیلی است که نمره Buzz به من اجازه میدهند که کار اجتماعی را در فیلم انکس بفهمم و این دلیلی است برای پست کردن پیامی در فیس بوک، لینکدین و گوگل پلاس :

 

از این به بعد، من از طریق فیلم انکس با شما ارتباط میگیرم، لطفا از طریق اکانت فیلم انکس من  با من در تماس شوید : 

http://www.filmannex.com/Francisco  

تشکر 

  

صرف وقت کمتر برای پست کردن مطالب در فیس بوک، لینکدین و گوگل پلاس، و بررسی فعالیتها، به من اجازه داد تا روی فعالیت اجتماع ۳۰۰۰۰۰ نفری در فیلم انکس تمرکز کنم و  بیشتر در مورد شبکه ای که در سال ۲۰۰۵ آن را فعال کردم بدانم.

 

آپلیکشن موبایل در فیلم انکس اجازه میدهند تا بلاگ های کوچک را تهیه نموده و پیام های را به تمام کاربران فیلم انکس در سراسر دنیا بفرستم، و ما آرزومندیم تا آن را در ۲ هفته آینده به شما ارائه کنیم. این به کاربران جهانی فیلم انکس اجازه میدهد پیام ها و بلاگهای کوتاه را با توزیع عکسهایشان و گرفتن نمره Buzz بدست آورند. نمره Buzz همچنین با فرمتی ارائه خواهد شد تا مطالب را نمره بندی نموده و آنها را برای کسانی که در خارج از شبکه فیلم انکس قرار دارند نیز ارتقا دهد، برای امتیازدهی کاربران از پارامترهای مشابهی استفاده خواهد شد که توسط فیلم انکس و نمره Buzz  تهیه شده است. 

 

لطفا از صفحه شخصی من در فیلم انکس بازدید نموده و خود را در آن راجستر نمایید. همچنین از صفحه وومن انکس بازدید نموده و از مقاله ها، ویدیوها و مطالب جدید آگاه شوید. 

 

 personal page on Film Annex 

 Women's Annex 

Francesco Rulli



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160