از فلم انکس تا روزنامه ها و آموزش در جامعه

Posted on at

This post is also available in:

در فلم انکس میتوان یک هسته از فلمسازها را یافت که بصورت منظم مقاله و ویدیو بارگذاری میکنند. آنها بر اساس امتیاز که کسب میکنند درآمد حاصل میکنند و این تارنما برای کاربران فرصت نمایش اثرهای کاری شانرا میدهد. اما همه اش همین نیست.  فلم انکس یک تجربه آموزنده, مکانی برای تبادل اطلاعات با دیگر فلمسازها و همچنین سکوی پرشی بسوی شهرت است.

تجربه آموزشی

تجربه آموزشی

در فلم انکس فلمسازها مهارت های خود را ارزیابی میکنند و می آموزند چگونه آنها را توسعه دهند. آنها با استفاده از دیگر  مقاله ها و ویدیوهای موجود در فلم انکس در مورد فلمسازی و توسعه رسانه های اجتماعی با استفاده از امتیاز ویژه دانش کسب میکنند. چند ماه پیش فلمساز کوین پاری(Kevin Parry)  در یکی از بلاگ های خود چنین نوشته است. " فعال و در فهرست ماندن من نه تنها درآمد من را در فلم انکس بالا میبرد, بلکه همچنین تاثیر مثبتی روی حضور من در رسانه های اجتماعی و جهان فلمسازی دارد." او همچنین در این مورد اضافه کرده است که برای سهمگیری در رسانه انکس(Annex Press)  در مورد چندین مقاله راجعب فلمسازی, رسانه های اجتماعی و صنعت فلم پژوهش کردم و در مورد شیوه فلمسازی و روند پخش فلمها بسیار آموختم.

در جامعه فلمسازها

فلم انکس فلمسازهای  از سرتاسر جهان با زمینه های حرفه ای متفاوت از فلمسازی مستند تا فیشن, انیمیشن و یا فلمهای داستانی را میپذیرد. با مرور بخش اجتماع تارنمای فلم انکس که به اساس نقش و یا کشور دسته بندی شده است, فلمسازها میتوانند مقاله های همدیگر را بخوانند و فلمهای همدیگر را تماشا کنند. آنها میتوانند باهمدیگر به گفتگو بپردازند, تجربه های خود را باهم شریک بسازند و سبب ایجاد ارتباط سودمند در این صنعت گردند. 

در بلاگ دیگری آقای کیوین پاری(Kevin Parry)  مینویسد." به تازگی با دیگر فلمسازها در ارتباط بوده ام و بشکل روزانه درونمایه های تازه را دریافت میکنم. فلم انکس در یک اجتماع فلمسازی با جذب کاربران انفرادی که میخواهند در این تارنما فعالیت خود را افزایش دهند موفق بوده است." ما به تازگی یک گروهی را در رسانه اجتماعی لنک ان”Linkedin” را ه اندازی کرده ایم تا فلمسازهای ما در آن دور هم گردآیند. فلمسازها میتوانند فلمها و مقاله های خود را در یک اندازه ای بزرگتر در آن به اشتراک بگذارند و از همدیگر بازخور بگیرند. 

فلم انکس تنها گزینه ای کسب شهرت توسط فلمسازهای ما نیست. از فلم انکس تا رسانه های اجتماعی و روزنامه ها گامهای کوچکی در میان است. فلمساز آقای تام چیمیاک (Tom Chimiak) در یک مقاله ای اخیر خود در این مورد چنین سخن رانده است."تارنمای فلم انکس به یک مجرای حیاتی برای نمایش, پسند و بازدید از درونمایه ها و همچنین ارائه شان در جشنواره های فلم  تبدیل شده است." او یک فلم کوتاه اش را نمونه می آورد که در رسانه های اجتماعی توسط خودش و برنامه مدرسه اش انکشاف داده شده بود و آنرا در یک جشنواره فلم پیشکش کرد. به این اساس یک مقاله او توسط یک روزنامه محلی قرار داد شد و بعدا دانشگاه اش در مورد یک نشست رسانه ای برگزار کرد تا اینکه در تویتر این فلم توسعه داده شود و بازدیدگنندگان تازه ای را به خود جذب کند. آقای مارک کاکزویسکی(Mark Kuczewski)  یکی دیگر از فلمسازهای ما است که در مورد کارهای خود در روزنامه های کشورش بریتانیا چندین مقاله در مورد کارهایش نوشته است. آقای مارک کاکزویسکی (Mark Kuczeweski) در  مقاله هایش در مورد فلم بدون هزینه اش بنام ( زندگی با کسی) و تجربه اش با تارنمای فلم انکس به تشریح موضوع ها پرداخته است. 

مقاله مارک در روزنامه اسپلادنگ امروز (Splading)

(http://www.spaldingtoday.co.uk/news/community/features/the-reel-world-of-filmmaker-mark-kuczewski-1-5276771)

اگر شما یک کاربر قدیمی و یا تازه تارنمای فلم انکس هستید میتوانید از اینها بحیث نمونه های خوبی در مورد فلمهای تارنمای فلم انکس استفاده کنید و از آنها سود ببرید. در مورد هر نوع پرسش که داشتید با ما تماس بگیرید و یا در پایین پیام بگذارید.

به صفحه مقاله های من و همچنین تارمای فلم انکس عضو شوید تا مقاله های بعدی را از دست ندهید.

جنیفر بورن(Jennifer Bourne) 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160