آگاهی دیجیتالی بیت کوین، با آموزش به فکرکردن نیازی نیست

Posted on at

This post is also available in:


اخیرا در فیلم انکس، صفحه ای را برای آموزش افراد جوان برای نوشتن مقاله ها، بلاگ ها و آپلود کردن ویدیو ها ایجاد نموده ایم. این صفحه بودجه اختصاص داده شده را هر روزه بر اساس الگوریتم نمره Buzz توزیع میکند.

 

۳۰۰۰۰۰ کاربر راجستر شده در فیلم انکس، که از ۲۴۵ کشور مختلف دنیا می باشند، به تهیه مطلب و کسب درآمد می پردازند. ما ماموریت فیلم انکس را بر اساس آموزش افراد برای به دست آوردن فرصت ها و نیازشان برای داخل شدن به دنیای رسانه دیجیتال و آموزش دوامدار برنامه ریزی نموده ایم. و این تگ لاین جدید ما می باشد : رسانه اجتماعی که پول پرداخت میکند !


  

فیلم انکس تمویل کننده اصلی پروژه توسعوی افغان با بیشتر از ۵۰۰۰۰ دانش آموز در دتابس ما می باشد، و بیشتر از ۵۰۰۰ دانش آموز زن در فیلم انکس و برنامه وومن انکس می باشد.

 

 

 

ما بنیاد وومن انکس را ایجاد نموده ایم تا آگاهی دیجیتال را در کشورهای در حال توسعه از آسیای مرکزی شروع کنیم.  تگ لاین وومن انکس : تمویل مالی و تقویه زنان می باشد !

 

 هم اکنون طرز کار با بیت کوین را آزمایش میکنیم. ما روی واحد پولی فکر نمیکنیم، ما روی دلار و یا یورو که فعلا در حال توزیع آن هستیم فکر نمیکنیم. ما از بیت کوین برای پرداخت به کاربران استفاده میکنیم. لطفا این را بخوانید. توسط مایک سوینی : “ هر چه استراتژی های رسانه اجتماعی سرعت بیشتری پیدا کند، فیلم انکس و مریل لینچ با بیت کوین ادامه میدهند” .این امری ضروری است که برنامه های آگاهی دیجیتالی بشمول سری معلومات فوری، شفاف و به روز در بیت کوین و انواع دیگر پرداخت های دیجیتالی و مدیریت مالی می باشد.

 

خودتان را بجای یک دختر ۱۲ ساله مطلب نویس افغان بگذارید که موبایل، و اکانت بانکی ندارد و بالانس پولی وی هم که ۶۰۰ دالر است و هنوز قابل پرداخت نیست.

 

چگونه او میتواند از بیت کوین برای پیشبرد زندگی اش استفاده کند ؟

آیا او میتواند که قرص را بصورت آنلاین خریداری کند ؟

کدام فروشگاه آنلاین میتواند به وی یک موبایل همراه بفروشد تا مطالب و رسانه اجتماعی خویش را در فیلم انکس و وومن انکس بهبود ببخشد ؟

آیا او میتواند که این پول را با واحد پولی داخلی خودش نقد کند ؟

آیا این سیستم برای استفاده بی خطر است و یا باید منتظر بماند ؟

آیا آمازون به افغانستان بسته ها را ارسال میکند و بیت کوین را قبول میکند ؟

و و و ...


عکاسی توسط آنجیلا شاه. 

اینها سوالات مهمی بودند که برای او و ما مهم هستند. این بخشی از آگاهی دیجیتال است و باید برایش توضیح داده شده و مطابق به نیازهای وی عیار شود. من وقتی برای درنگ کردن در بیت کوین ندارم. من دیگر نمیتوانم منتظر پی پال و یا سرویس دهنده دیگری باشم تا دروازه های خود را برای کشورهای در حال توسعه ای مانند افغانستان و سومالی باز کنند. اگر بیت کوین بتواند این کار را بکند، برای من قابل قبول است و معلومات راجع به آن را با دانش آموزان و افراد علاقه مند در آینده به اشتراک میگذارم.

من به جف بزوس در آمازون تلفن خواهم کرد تا سئوالهایی را در مورد آمازون و استراتژی آن برای افغانستان و بیت کوین با من در میان بگذارد. منتظر باشید ! اگر او به من جواب درستی بدهد، دستاورد بزرگی برای فردی که در لیست مجله تایمز قرار گرفت باشد !  من او را برای ملاقات با رویا محبوب، یکی از ۱۰۰ شخصیت بانفوذ در سال ۲۰۱۳ دعوت میکنم.

 

طوری که من در گذشته بارها گفته ام “ دنیا ازهرات، غرب افغانستان شروع میشود”

لطفا به صفحه من در فیلم انکس سر بزنید و خود را راجستر کنید. همچنین لطفا صفحه وومن انکس را دیده و برای مطالب جدید، مقاله ها و ویدیوها خود را راجستر کنید.

 

فرانسیسکو رولی  

 

personal page on Film Annex

Women's Annex 

 

Francesco Rulli



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160