سازنده تارنمای فلم انکس, آقای لورنزو مریگی در مورد درونمایه های تازه تارنما صحبت میکند

Posted on at


نسخه تازه تارنمای ما راه اندازه شده است و ما میخواهیم که شما را یاری رسانیم تا آنرا بیابید. به همین خاطر به منبع آن خواهیم رفت و با سرپرست بخش فناوری معلوماتی تارنمای فلم انکس مصاحبه خواهیم کرد تا همه جنبه های تازه را به شما معرفی کند.

برای پرسش های خود در بخش پیام های احساس راحتی کنید.

امروز از لورنزو مریگی, فنی کار تارنمای فلم انکس در مورد جریان درونمایه های تازه پرسیدم:  با شکل و طرح موجود فلم انکس, مرور درونمایه ها محدود شده بود و حقیقت این بود که این یک طرح قدیمی تارنما است با شبکه های که صفحه بندی شده اند. هیچ کسی همه فلم ها را نمیخواست که در آنجا تماشا کند.

به همین اساس تارنمای فلم انکس را مانند یک برنامه تازه مد نظر گرفتیم و در اختیار کاربران صفحه ای را گذاشتیم که بهترین کارهای ما را در خود دارد. دیگر آنها ضرورت به جستجو ندارند, ما بهترین ها را در اختیار شان میگذاریم. آنها کاربارن جالب را می یابند, روی تصویرش کلیک میکنند و همه درونمایه هایش را می یابند. یک موضوع را می یابد و رویش کلیک می کند و همه موضوع های مرتبط را می یابد. اگر آنها خواسته باشند چیزی بیابند, با یک کلید واژه آنرا جستجو می کنند.

به اساس فعالیت این تارنما, بسیار فعالیتش تیز است جون کاربران هرگز صفحه را تغیر نمیدهند, فقط در آن درونمایه را میگذارند و بس. 


 

به صفحه من در تارنمای فلم انکس عضو شوید تا موضوع های و بلاگ های تازه آنرا از دست ندهید. 




About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160