کارهای عکاسی – سلسله نمایشگاه خالکوبی منچستر

Posted on at

This post is also available in:

 

در سال 2011 از نمایشگاه سالانه خالکوبی منچستر بازدید کردم که هر ساله در ساختمان مرکزی همایش که پیشتر بنام جی ام ای اکس(GMEX)  شناخته میشد, برگزار میشود. این همایش یک خالکوبی برای هنرمندان خالکوبی و علاقه مندانشان است که جمعیت بزرگی از هردو قشر را به جانب خود میکشاند و یک تاریخ مهم در برنامه مردم بسیاری است. در بخش تصویربرداری شان اشتراک کردم و از بهترین کارهای هنرمندان خالکوب بازدید کردم – کارهای حیرت انگیزی را ارایه کرده بودند.

به حیث یک تصویربردار این نوع کارها را دوست دارم. همیشه چیز یا کس جالبی وجود دارد و این رویداد نیز از آن استثنا نبود. نمایشگاه سالانه خالکوبی منچستر, هنرمندان را از سرتاسر انگلستان و جهان به جانب خود میکشاند. هرساله هنرمندان برای دو روز بساط پهن میکنند و بطور خستهگی ناپذیری دست به ایجاد کارهای جالب و گوناگون میزنند که شامل بازو, پاه, سینه, پشت و غیره میگردد. میخواهم که دوباره از این نمایشگاه استعدادهای بزرگ در سال 2014 بازدید کنم تا کارهای بی نقص هنرمندان خلاق منچستر و سرتاسر جهان را ببینم.ممنون از اینکه وقت گذاشتید تا این مقاله را بخوانید. آرزو دارم که از دیدن تصاویر نمایشگاه خالکوبی منچستر لذت برده باشید.

برای خواندن مقاله های بشتر من اینجاه را کلیک کنید تا تازه های بیشتری را در مورد عکاسی و تصویرهای متحرک من بدست آورید. لطفا در صفحه من عضو شوید. www.filmannex.com/iaingoodyear.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160