زخـــــم ناســـــــــــــور

Posted on at


هر انسانی دارای یک هنر میباشد... بعضی ها ذاتی و بعضی از طریق آموزش هنری را آموخته اند... هنر های مختلف که توسط ان انسان میتواند استعدادهایش را به نمایش بگذارد و از هنرش استفاده درست بکند.



داشتن هنر یک نعمت با ارزش است که هر کسی از آن بهره مند نیست.


هنر نقاشی یکی از زیبا ترین هنرهاست که انسان توسط رسم کردن روی ورق یا روی سطح چیزی افکار درون ذهنش را به تصویر می کشد و تفکراتش را به مردم نشان می دهد، هنر نقاشی یک هنر بسیار زیبایی ست که نیاز به استعداد قوی دارد ...



عارف بهادری یک جوانی با استعداد و هنرمند که رشته اصلی آن نمایش است و همچنان در هنر نقاشی استعداد ذاتی دارد او اکثرا در نمایش هایش بیشتر از چسب زخم استفاده می کرد که در این اواخر به هنر نقاشی رو آورده است و توسط این هنر خدادایی اش رسم های زیبایی را از روی تفکراتش روی کاغذ به نمایش گذاشت و از تمام هنرهای دستی اش نمایشگاه کوچکی را در کاپیلا برپا کرد به نام زخم ناسور... که در این نمایشگاه توسط چسب های زخم بر روی تابلو های نقاشی اش طرح های جالبی را به وجود اورده است که این چسب زخم ها بیان گر درد ها و زخم هایی ست که افغان ها در طول این همه سال متحمل شده اند ولی هیچوقت دردها و زخم هایشان تسکین نیافت بلکه همچنان ادامه دارد. و این چسب زخم ها نماد التیام بخش درد هایش است.



این ایده و خلاقیت برای من تازه و بسیار جالب بود که وضعیت واقعی مردم من را نشان میداد که واقعا افغان ها زجر دیده و زخمی اند که هیچگاه کسی بر روی زخم هایشان مرهم نگذاشت ...


ایجاد این قسم نمایشگاه ها و برنامه های خیلی مفید و جالب است  و هم چنان واقعا جای خوشبختی و خوشحالی ست که اکثر جوانان افغان ما این چنین با استعداد و هنرمند هستند و توانسته اند استعدادهایشان را رشد دهند... و مطمینا این استعداد در وجود اکثر جوانان نهفته است اما کسی به استعدادشان توجهی ندارند.



About the author

zahra-ibrahimi

she is Zahra Ibrahimi. she is 19 years old. she is graduated from school in 2011.and now she is studding computer science in AIT institute and also she is working in Film Annex as a blogger.

Subscribe 0
160