چهره جدید فیلم انکس به همرای سیستم پرداخت از طریق بیت کوین؛ فرصت تازه ای برای متعلمین افغان

Posted on at


استادان و متعلمین عزیز افغان!


متعلمین عزیز امیدوارم که امتحانات سالانه خویش را با موفقیت سپری کرده باشین. 


دوستداران فیلم انکس


 - امروز خبر های تازه و تغییرات جدید در مورد فیلم انکس برای شما عزیزان  دارم همانطور که واقف هستین  فیلم انکس همیشه مکانی برای اندیشه های جدید و نوآوری هست جایکه که شما به راحتی و با در نظر داشت آداب و رسوم و اجازه والدین خویش نظرات و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و آنچه که در ذهن دارید را از طریق کلمات با دیگران درمیان بگذارید و نظرات دوستانتان را نیز بگیرید. 


امروز فیلم انکس در این کوشش میباشد که راه های تازه و اسانتری را برای شما فراهم بسازد تا شما به راحتی بتوانید مطالبتان را در ان به اشتراک گذاشته و درامد بهتر داشته باشید. فیلم انکس فعلا بروی سیستم بیت کوین برای پرداخت درامد شما کار میکند تا بعد از این شما به اسانی بتوانید بدون داشتن کدام حساب بانکی یا حساب پیپل به وقت ان درامد پولی تان را بدست اورید.



شما در حال حاضر میتوانید با کلیک نمودن بروی (بیتا جدید فیلم انکس !) چهره جدید از فیلم انکس را مشاهده کنید که تغییرات بسیار جالبی در ان امده هست.


استادان عزیز شما در حال حاضر میتوانید خیلی به سادگی شاگردان را به بخش ثبت نام در فیلم انکس راهنمایی نمایید



 با بوجود امدن این سیستم جدید؛ کار کردن در فیلم انکس برای شما بسیار اسان تر خواهد شد بعد از این درامد شما نظر به (‌باز اسکور) شما بالا خواهد رفت و برای داشتن یک (باز اسکور) بالا نیاز به این هست که شما مقالات با کیفیت بهتری بنویسید؛ سعی کنید که از این به پس بروی کیفیت مقالات خویش بیشتر کوشا باشید تا یک نمره خوبی در قسمت هر مقاله تان بگیرید طوریکه اگاه هستید همه مقالات و فیلم های در اول بررسی میشوند و دارای نمره میباشند تا بتوانیم با این کار ازحقوق همه کاربران محفاظت کنیم.


شما بعد این به راحتی میتوانید که از طریق صفحه (کانتنت فلو) مطالب کاربران فیلم انکس را پیروی نمایید و از ایده های و افکار جدید انها با خبر گردید و همچنین بقیه هم میتوانند از مطالب شما پیروی نمایند.


ودر ضمن فیلم انکس لست از کاربرانیکه بلندترین (باز اسکور) را در این ویبسایت اجتماعی دارند را به شما پیشنهاد خواهد کرد.



این سیستم به شما نکات مهمی را که برای بلند بردن( باز سکور) شما سهم میگیرند را روزانه


تذکر خواهد داد که شما میتوانید این بخش را در قسمت کار امروز و یا (تودی تسک) مشاهده نمایید.



در اخیر تشکری فراوان از تیم فیلم انکس دارم که همیشه در تلاش هستند تا راهای جدید و ساده تری را برای راحتی شما فراهم سازند. از کار کردن با سیستم جدید فیلم انکس لذت ببرید.


 



About the author

Elahamahboob

Elaha Mahboob has been working with Afghan Citadel Software Company as a Co-founder and Lead Programmer since 2010. Afghan Citadel is an women-owned IT business company that provides services like software development, networking infrastructure, web designing and IT consulting in Afghanistan. She also worked as a Network Administrator in the…

Subscribe 0
160