لوگوی جدید آکادمی اسکار

Posted on at


 

آکادمی علوم و هنرهای تصویری متحرک اسکار از لوگوی جدید پرده برداشت، این آرم جدید به شکل مثلثی ساخته شده که در وسط آن آرم مجسمه جایزه طلای وجود دارد. این طرح و دیزاین نوین آکادمی برای اولین بار حضور آنان را در لوگو بخوبی نشان میدهد. زیرا منظور گفته آنان شکل مثلثی همان A است یعنی ACADEMY . دست اندرکاران اسکار تقریبا 2 سال پیش تحقیقاتی را برای ساخت آرم جدید شروع کردند و آنها براین باور بودند چیزی بسازند که بصورت دقیق و واضح انعکاس دهنده جامعه هنرمندان، استعدادهای گوناگون آنان، و فرایند خلاقیت کاری آنان را با ایده های مختلف باهم بصورت یک نگاه واحد نمایش دهد. آژانس خلاق 180LA کمک و همکاری لازم را برای ساخت هویت بصری جدید برای آکادمی اسکار انجام دادند، که آنها در حال آماده سازی خود برای افتتاح موزیم جدید آکادمی در سال 2017 هستند.

مراسم جایزه اسکار هرساله در امریکا برگزار میشود که یکی از مشهورترین مراسم اهدای جوایز برای هنرمندان سینما در جهان است که سالانه برای بهترین آثار سینمایی جوایز اهدا میکند که پوشش زنده این مراسم را بیش از 100 تلویزیون در جهان پخش میکند.

 

لوگوی قبلی



About the author

jamil-yosufi

I tell stories. Sometimes those stories take the form of a documentary or music video, sometimes they’re in the form of a short film. JAMIL YOSUFI (born August 2, 1988) is an Afghan film director, DP & Visual FX , 3D Artist. He is a freelance filmmaker, director, Visual FX…

Subscribe 0
160