آشنایی با برنامه پیوندی فیلم انکس - ۱۰ درصد منفعت از یکجا سازی افراد برای خود کسب کنید

Posted on at


در این هفته، قرار است تا ما برنامه یکجا سازی در فیلم انکس را به شما معرفی کنیم، به این صورت که هر کاربر در فیلم انکس میتواند دوستانش را در مورد این پلت فرم مطلع سازد، و در عین زمان درآمد کاری بیشتری را به دست آورد!  در حال حاضر این جریان کاری در ویرایش بتا و یا ( امتحانی ) قرار دارد اما شما میتوانید که دعوت نامه ای را به دوستانتان بفرستید.




این سیستم چگونه کار میکند؟


هر کاربر لینک صفحه ثبت نام خود در فیلم انکس را دارد که میتواند آن را با دوستانش شریک بسازد تا آنها هم در فیلم انکس ثبت نام کنند. شما میتوانید این لینک را در صفحه دعوت خود از لینک ارجاعات، اگر ویرایش آزمایشی فیلم انکس را استفاده میکنید پیدا کنید.



منفعت این سیستم در چیست؟
هر کاربر میتواند ۱۰  درصد از درآمد به دست آمده توسط آنهایی که وی به فیلم انکس دعوت کرده است را کسب کند.


این درآمد به همراه آنچه که شما از طریق نمره ارزیابی خود یا همان (باز اسکور) کسب کرده اید یکجا محاسبه میشود.

به عنوان مثال: اگر ۱۰ نفر جدید از طریق یک کاربر در فیلم انکس ثبت نام کنند و ماهانه هر یک از آنها در فیلم انکس ۱۰۰ دلار کسب درآمد کنند کاربری که آنها را به فیلم انکس معرفی کرده است به مقدار ۱۰۰ دلار که ۱۰ درصد از ۱۰۰۰ دلار به دست آمده توسط ۱۰ کاربر است را کسب میکند




این پیام را پخش کنید


ما از تمام فیلم سازان، وبلاگ نویسان و کاربران عادی درخواست میکنیم تا صفحه شخصی خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و آنها را دعوت کنند تا به فیلم انکس بپیوندند.
شما میتوانید حتی این کار را با در نظر داشت توانایی و ذوق و سلیقه خود خلاقانه تر سازید.

آیا یک فیلمساز هستید؟ یک ویدئوی جالب درست کنید و دوستانتان را دعوت کنید
آیا یک نویسنده هستید؟ یک وبلاگ بنویسید و مزایای این کار را برای دوستانتان به شکلی مبتکرانه تقسیم کنید

مشترک صفحه فیلم انکس شوید تا هیچ خبری را از دست ندهید


برای اطلاعات بیشتر شما میتوانید از وبلاگ قبلی من در مورد تغییرات جدید بازدید کنید



About the author

forough

After graduating in Literature from high school in Iran, where she was a refugee, Fereshteh returned to Afghanistan in 2002. She started teaching English to girls at the Afghan Youth Association and later attended the Computer Science Faculty in Herat where she got her Bachelors degree. After…

Subscribe 0
160