روانشناسی رنگها

Posted on at


 



 


رنگ سرخ


این نوع اشخاص دارایی اخلاق نیکو و خنده رو هستند و به هرچیز خاصی عشق می ورزند و اطفال راهم دوست دارند . ازهیچ کس کینه نیمگیرند وسادگی دروجود شان است . بیشتر لحظات را در رویا سپری میکنند . و تا حدودی کامگار هستند .


 


 


 


 


رنگ بنفش


این نوع اشخاص به درس علاقه ندارند ودر جستجوی زندگی اند بیشتر اوقات از صحت خوبی بر خوردا نیستند . وبه سردی مواجه اند حقایق قدیم را خرافات  می دانند . واحساس میکنند موفق ترین شخص دنیا هستند .


 


 


 


 


 


رنگ زرد .


وابستگان این رنگ اکثر اوقات افسرده وتنها هستند . واز سرو صدا متنفر اند به آرامی عادت دارند وبیشتر آهنگهای آرام را می پسندند واز احساس درک والایی برخودار هستند . ازدواج دوری میکنند وتنهایی را می پسندند .


 


رنگ قهویی


این اشخاص درهدف خویش همیشه متردد هستند . به کامیابی نمی گرند . بلکی به ناکامی می اندیشند ازتاریکی وتنهای بسیار می ترسند بسیار پرحرف وساده هستند دوستان زیادی دارند ولی معنی وفا را نمیدانند .


 


رنگ نارنجی


اشخاص کینه ای حسود وکمی ترسو هستند بی مشوره بزرگان هر کاری را انجام میدهند و  عاقبتش را می بینند بسیار خوش بین هستند وهم چنان سعادت شان در احترام به بزرگان است .


 


رنگ آبی


علاقه مندان این رنگ بسیار هستند وبرازنده گان این رنگ همیشه با غلت وقت روبرو هستند . وبه مطالعه موضوعات ادبی و هندی علاقه مندن اند ازمسایل موضوعات سیاسی تنفردارند وناکامی را کامیابی می دانند .



رنگ سبز


موریدان این رنگ با گیاه ها صحبت می روزند وبا طبیعت همنشین اند با مشکلات زندگی به خوبی مبارزه میکنند وبسیار مهمان دوست هستند و بهترین عامل موفقیت آنها پیشگیری هدف آنهاست کمی درخواب زیاد روی میکنند واکثر آنها چان اند .


 


رنگ سیاه   


اشخاص که به این دلبستگی دارند بسیار خوش سلیقه مهربان ودل رحم هستند وبهترین خواص آنها داشتند پشت کار است این نوع اشخاص در هر کار از تفکر پیش میروند وآینده درخشانی در پیش دارند .


 


رنگ گلابی


دوستداران این رنگ خوش لباس خوش سلیقه وخوش قیافه هستند به سینما علاقه مند اند و نویسنده گی را هم می پسندند همیشه هیجان را در زندگی خود بروز میدهند وعاشق هیجان اند و جرات زیادی دارند چالاکی را درکارشان ضرور است وهمیشه پیروز  اند .



 


رنگ سفید


دوست داران این رنگ بسیار سخت پسند  اند و مغرور هستند ازرقابت درهر کاری لذت میبرند هیچ حرفی را بی ثبوت قبول نمی کنند درگفتار خویش بسیار خون سرد به نظر می رسند وچانس همیشه با آنها یاور است .


 



 



About the author

160