پول مجازی بحیث یک پول دیجیتالی برای غلبه بر محدودیت های بانکی در کشورهای رو به توسعه

Posted on at

This post is also available in:

تارنمای فلم انکس شروع از روز نخست فوریه سال 2014 به همه کاربران خود درآمد به اساس پول مجازی خواهد پرداخت. پول مجازی بحیت پول دیجیتالی ساده ترین راه برای انتقال پول در جهان نامتمرکز ما است.جالب نیست؟

کاربرد پول مجازی در افغانستان و دیگر کشورهای آسیای مرکزی یک گام بزرگ برای آشنا کردن مردم بشکل برخط با پول جهانی بدون مرز است. همه کاربران میتوانند از پول مجازی در سرتاسر جهان برای تبدیل به واحد پولی خود استفاده کنند.

با سامانه تازه پرداختی تارنمای فلم انکس, میتوانیم یک دروازه فرصت ها را برای دانش آموزهای دختر در افغانستان باز کنیم تا یک کار و بار برخط را شروع کنند و انتقال پول بدون محدودیت انجام دهند. میتوانیم بشکل مستقیم پول به کاربرانیکه حساب بانکی ندارند انتقال دهیم تا آنها پول خود را بشکل مجازی ذخیره کنند. آنها بشکل ساده ای میتوانند پول خود را به کیف جیبی و یا رایانه خود انتقال دهند. همچنین میتوانند آنها را بفروشند و در عوضش پول بگیرند و یا خود پول مجازی را برای خرید, غذا, پوشاک و غیره بشکل برخط استفاده کنند.

 

 

امتیاز ویژه فلم انکس بصورت بسیار ساده ای با پول مجازی هماهنگ است تا کاربران در کشورهای در حال توسعه را در قبال فلمها و نوشته های شان پاداش بدهیم. کاربران میتوانند به سادگی درآمد کسب کنند, سرمایه گذاری خود را شروع کنند و آن را برای منفعت خود بفروش برسانند. در عین زمان کاربران دختر در کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان که مشکلات زیادی در دسترسی به کارتهای اعتبار  یا سامانه پرداختی پی پل(Paypal)  دارند میتوانند بشکل آنلاین خرید کنند. 

داشتن یک حساب بانکی در کشورهای رو به توسعه که فاصله زیادی بین بانکها و روستاهای دور افتاده است بسیار دشوار است. پول بدست آوردن بدون یک برگه رسمی شناسایی برای تاید هویت ممکن نیست. بعضی کشورها مانند افغانستان ساختارهای درست ارزیابی اعتبار را ندارند. پول مجازی میتواند یک ابزار بسیار خوب برای رویارویی با محدودیت های سامانه بانکی باشد. همچنین استفاده از پول مجازی بسیار ارزانتر است

پول مجازی به شدت در حال رشد است. ارزش همه پول های مجازی که در جریان اند در اخیر ماه اوت بیش از یک ملیارد دالر است, با ملیون ها دالریکه بشکل روزانه تبدیل میشوند. بعضی از مردم به این باور اند که پول مجازی بیش از طلا ارزش دارد:" نمیتوانیم خالص بودن طلا را ثابت کنیم, اما میتوانیم واقعیت پول مجازی را ثابت کنیم." آنها میگویند که میتوانیم طلا را با انترنت انتقال دهیم اما انتقال پول مجازی ساده تر است. چگونه امروز از تارنمای فلم انکس پول مجازی کسب کنیم؟ لطف کرده ثبت نام کنید و یک حساب رایگان در Bitstamp.net باز کنید. 

 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160