توانمندی زنان و رسانه های اجتماعی در مکاتب هرات

Posted on at


خوانندگان گرامی: 


در جریان این هفته لیسه هاتفی برای دانش آموزان جدید که در برنامه فلم انکس اشتراگ کرده بودند تدریس برنامه های همچون (استارد مینو، سرچ و دیگر برنامه ها و موضع مقاله  در رابطه به مشکلات زنان در هرات مطرح شده بود) تدریس شد شامل  recycle bin , my computer , run صورت گرفت. و در آخر ساعت طبق معمول موضوع مقاله مطرح شد که عنوان مقاله ما (مشکلات تحصیلی دختران در اطراف هرات) بود که شاگردان مقالات خوبی در این باره نوشتن و تمام مشکلاتی که واقعا در اطراف هرات وجود دارد در مقالات خود ذکر کرده بودند.



جلسه بعدی مواردی که بحث شد عبارت از (طرز ایجاد کردن فولدر، تغییرنام فولدر ها، طریق  انتقال اطلاعات داخل فولدرها به چندین روش ،طرز استفاده از گزینه های کاپی ، کت ، پست ، پست شارتکت ، سند تو و انتقال فایل و فولدر داخل فلش و انتقال آن به دیگر کامپیوتر ها) روز بعد تمام قسمت ها و گزینه های داخل فولدر باز شده از جمله بخش فولدر آپشن و پراپرتیز و بعضی نکات دیگر تدریس شد طبق معمول باز هم عنوان مقاله مطرح شد در رابطه به تاثیرات بوجود آمدن کامپیوتر در زندگی انسانها بود.



و همچنان برنامه word pad را با جزییات بیشتر برای شاگردان تدریس کردم که یک جلسه درسی را دربر گرفت و برنامه notepad , paint   را همچنان در جلسه تدریس کردم و همه روزه در باره مقاله با شاگردان بحث کردم و روش مقاله نویسی را برای آنها توضیح دادم که نتیجه خوبی را حاصل کردم سویه مقاله نویسی شاگردان روز به روز بهتر شده میرود که برایم تقریبا رضایت بخش میباشد وقتی شاگردانم را با روز اولیکه به صنف من آمدند مقایسه میکنم تغییرات بزرگی را در آنها میبینم که باعث خوشییم میشود و تلاشم درین باره زیادتر میشود که باید نهایت کوشش خود را بکنم تا شاگردان فعالتری را تربیه کنم.


 


مقالاتیکه شاگردانم تا حالا نوشتن در باره (مشکلات زنان در هرات، مشکلات تحصیلی دختران در اطراف هرات ، تاثیرات بوجود آمدن کامپیوتر در زندگی بشر ، تاثیرات سپورت در زندگی انسانها ، اسلام و چند موضوع دیگر که طبق دلخواه خود نوشتند). 



برای پیوستن با فلم انکس شما میتوانید از اینجا با تارنمای ما یکجا شوید٫ و همچنان برای یکجا شدن با صفحه شخصی فلم انکس من با این پسوند یکجا شوید: http://www.filmannex.com/Hatifi-Herat



About the author

Hatifi-Herat

Established in 1938, Hatifi High School is one of the largest schools in Herat, Afghanistan and has 8300 students. The students attend the classes in rotations. The school offers 116 classes only for female students. Film Annex and Citadel are building an INTERNET classroom at Hatifi High School in June…

Subscribe 0
160