رقابت رسانه های اجتماعی و پیشرفت فن آوری

Posted on at


پیشرفت رسانه های اجتماعی در عرصه های مختلف زندگی مبرم و هویدا است اکثر شرکت های تجارتی و دفاتر برای تبلیغ هر چه بیشتر کالا و ماهیت اجناس شان وبرای اینکه بتوانند در بین مردم هر چه بیشتر جای باز کنند از رسانه های اجتماعی استفاده میکنند.


چنانکه می بینیم رقابت شدیدی بین رسانه های اجتماعی در قسمت تبلیغات و نشر اطلاعات وجود دارد و بیشتر نوآوری های این رسانه ها به پیشرفت و تکنالوژی بستگی دارد هر چقدر وسایل و آلات مدرن تر به بازار عرضه شود نحوه کار رسانه ها نیز در حال تغییر است.



یکی از این رسانه ها که توسط دفتر افغان سیتادل بنام (فلم انکس)که بشکل آنلاین کار در آن صورت میگیرد و برای رشد استعداد های نهفته که در وجود اشخاصیکه تا حال نتوانستند ایت استعداد را بروز دهند و تقویت کنند در مکاتب شروع به کار نموده است.


در سلسله پیشبرد دروس در طول چند هفته که این کورس در مکتب لیسه گوهرشاد افتتاح گردیده شاگردان این لیسه توانسته اند چهارمین هفته را نیز با پشتکار و جدیت در عرصه فراگیری دروس شان پشت سر بگذارند.



در این هفته تمامی شاگردان این لیسه در سایت فلم انکس راجستر گردیدند و همچنان در مورد چگونگی روند کار در فلم انکس ،تعریف و هدف کار در آن و ممنوع بودن مطالب به شکل (copy and paste) در سایت و چگونگی بلاگ گذاشتن و بخش های مختلف صفحه فلم انکس معلومات حاصل نمودند که چی قسم معلوماتو خود را در سایت بگذارند و از طریق آن درآمد کسب کنند.


در قسمت مقاله نویسی نیز مانند هفته های قبل شاگردان توانستند علایق و استعداد های شان را بروز دهند و با نوشتن مقالات تحت عنوان (فقر و تنگدستی در افغانستان، سرمای زمستان، نکات و قواعد مهم در مورد نوشتن یک مقاله، ورزش و صحتمندیدر هر 6 تایم و با خواندن مقالات در 10 دقیقه اخیر صنف مقالات شان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.



بخصوص شاگردان تایم درسی(11-12) و(1-2) که اسامی (وحیده جمعه گل، لاله محمدهاشم، پریسا محمدعمر، انیتا امرالین) بهترین مقالات را ارائه نمودند.


همچنان شاگردان جدید الشمول به تعداد 45 نفر که قبلاً ثبت نام شده بودند در سه تایم درسی در روز های زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) از تاریخ 5/11/1392 از ساعت (8-9) آموزش  شان شروع خواهد گردید.


در ویدیو پایین آقای رولی در مورد رسانه های اجتماعی و نوشتن مقاله ها برای شما بعضی توضیعاتی دارد که شما را برای تماشای آن فرا میخوانم: 



و همچنان صفحه شخصی فلم انکس ما را هم فراموش نکنید: http://www.filmannex.com/Ghouharshad



About the author

Ghouharshad

Ghouharshad High School is established in 1340 at the time of Zahir Shah in the middle of Herat city. The school is including 54 classes, 254 teachers, and about ten thousands of students who are studying in different shifts. Afghan Citadel Software Company equipped the school with an IT Class…

Subscribe 0
160