ارتباط بدون مرز دانش آموزان افغان با رسانه های اجتماعی و فلم انکس

Posted on at


کشور زیبایمان افغانستان بعد از سال ها جنگ و ویرانی نیاز به آبادی دارد نیاز دارد تا همانند دیگر کشور ها در سطح جهان مطرح شود. جوانان این مرز و بوم همانند جوانان  دیگر کشور ها پیشرفت کنند و اما چگونه میتوان این موفقیت ها را بدست اورد و چه راه ها و روش هایی برای این حل این مشکل وجود دارد؟



برای بالا بردن سطح فکری شاگردان باید از شیوه های موثری استفاده نمود چون شاگردان و جوانان یک کشور اینده سازان آن کشور هستند. تبادله ی افکار و به اشتراک گذاشتن افکار یک از راه های مفید برای بلند بردن سطح علمی یک جامعه میباشد. رسانه های اجتماعی هم یک مثال خوب برای تبادله ی افکار میباشد. خوشبختانه  چنین شرایطی مهیا شده تا شاگردان بتوانند از این رسانه ها به خوبی استفاده کنند و به صورت صحیح  بیاموزند. با تلاش و کوشش دفتر سیتادل و بنیاد بانوان انکس شاگردان میتوانند برخی از مشکلات خود را بر اورده سازند و از وقت خود بهتر استفاده کنند.



در مکتب محجوبه هروی با ایجاد صنف از طرف دفتر سیتادل شاگردان هر روز با علاقه ی بسیار به صنف حاضر میشوند و درس را هر روز فرا میگرند این هفته هم که پایان آموزش ویندوز بود. امتحان از شاگردان اخذ شد.



و هم چنین مقاله های شاگردان هر روز مورد بررسی قرار میگیرد و مشکلات نوشتاری و هم چنین دیگر مشکلاتشان حل گردید و بهترین مقاله ها در صنف معرفی گردید. و در اخیر این صنف نظر شاگردان در رابطه با موثریت و نقاط  ضعف صنف و رسانه های اجتماعی نظر خواهی شد و شاگردان د افغان سیتادل و فلم انکس بسیار تشکر میکردند که این چنین شرایط را برای شان مهیا کرده است.


 


برای دیدن مقاله های قبلی من میتوانید با پسوند زیر مراجعه کنید: http://www.filmannex.com/MahjubaHerawiSchool



About the author

MahjubaHerawiSchool

Mahjube Herawi School is located in the third district of Herat Province on Mokhaberat Street. It was named after a famous woman poet Mahjube Herawi (Mahjube Herawi’s real name was Bibi Safora and she was one of the famous Farsi pouter of Badqhis –Afghanistan. Mahjube has about 5,000 poems about…

Subscribe 0
160