مقام زن

Posted on at


زن یک مقام والای دارد چون زن یک مادر است و خداوند (ج) فرموده اند: که بهشت زیر پای مادران است. ولی شاید در کشور ما چنین نیست چون امروزه یک مادر.زن لت و کوب میشود اعضاي بدن او بریده می شود. ولی همه خاموش اند و کسی آواز بلند نمیکند. و در همه جا می گویند که حقوق مرد و زن برابر است ولی در زمان عمل همه این حرف را فراموش میکنن.


.



.


ولی در کشورهای دیگر به زن بیشتر از مرد احترام میشود و حتی حقوق آنها نیز در بعضی موارد از مرد ها بیشتر است. پس چرا در کشور ما که یک  کشور اسلامی است به زن به اندازه کافی توجه نمی شود. و حتی در بعضی جا ها هنوز هم ازدواج های اجباری وجود دارد و آن شخص حتی چیزی هم گفته نمی تواند. آیا لت و کوب کردن زنها جایز است و در اسلام آمده است؟  نه ولی یک مسلمان چنین کاری را انجام میدهد و اگر جلو این کار گرفته نشود شاید هیچ وقت یک زن به آرامش زندگی کرده نتواند...


.



.


میگویند ظلم کردن گناه است و تحمل ظلم بیش از حد گناهی بزرگتر پس باید اول همان اشخاصی آواز بلند کنند که بالای شان ظلم صورت گرقته و از حق خود دفاع کنند تا نمونه ای برای دیگران باشد . 


وقتی یک زن چنین توانایی را پیدا کرد که از حق خود دفاع کند و دیگر ظلم را تحمل نکند آن وقت دیگر کسی نمیتواند حقوق زنان را نادیده بگیرد و بالایش ظلم کند . این کار زمانی امکان دارد که قانون نیز زنان را تاحد امکان حمایت کند.


.



.


من به حیث یک مرد حمایت خود را برای برپا نگهداشتن حقوق زنان اعلان میکنم نظر شما در رابطه به این  موضوع چیست.....؟


              بهرام خسروی



About the author

bahram-khosrawi

He is bahram khosrawi , graduated from ewad high school , he was born in 1995 in herat Afghanistan . He live in ferdowsi street . He is studing (guitar) in Aqa khan . He is favorite of Football and gym . He wanna be in feauture a doctor .…

Subscribe 0
160