انتخاب دوست

Posted on at


انسان در زندگی با اشخاص مختلفی روبرو میشود، خواه ناخواه با دیگران رابطه پیدا میکند بخاطر همین روابط دوستی بمیان می اید. مردم از جاهای مختلف برای خود دوست انتخاب میکنند بعضآ از محل کار با همگاران خویش دوست میشوند بعضا در فضای که درس مسخوانند بعضا از طریق انترنت اما هرکسی را به سادگی نمیتوتن منحیث دوست خود انتخاب کرد زیرا انتخاب دوست یک امر بسیار مهم در زندگی است چون همین اخلاق و کردار دوست است که بالای شخصیت ما تاثیر مثیت یا منفی میگذارد و در نتیجه شخصیت مارا میسازد.



بنظرم بهترین دوست کسی است که در وقت بدبختی دست ادم را بگیرد و بالای ادم اعتماد داشته باشد و اعتماد در دوستی به اسانی بمیان نمیاید قدامت دوستی باعث بوجود امدن اعتماد میشود چون اعتماد چیزی نیست که به یکبارگی بمیان بیاید



و دیگر اینکه باید کسی را انتخاب کنید که از امتحان دوستی تان موفق بیرون بیاید در انتخاب دوست باید شرافت، انسانیت اخلاق نیک وی را سنجش نمیاید چون مهمترین فکتورهای دوستی میباشند و جویای این شوید که چرا میخواهد با شما دوست شود!! هدف از ایجاد دوستی چیست؟ ایا بخاطر سودجویی از شما میخواهد پیوند دوستی با شما ببندد یا خیر؟



با در نظر گرفتن چنین فکتورها شما میتوانید در انتخاب دوست دقیق تر باشید، و در اخر اینکه قدر دوستان تان را بدانید و هرگز بهترین دوستانتان را از دست ندهید.


 


.



About the author

Selfish

This is Selfish Banoo 18 years old, from Afghanistan.

Subscribe 0
160