مطلبی در مورد لکه و نحوه پاک نمودن آن

Posted on at


مشغله های مختلف کاری باعث می شود که بطور مداوم با مواد گوناگون سرو کار داشته باشیم و این فعالیت های مختلفی را که انجام میدهیم باعث کثیف شدن لباس هایمان میشود. اما بعضی وقتها لباس ما طوری کثیف میشود که هر چه میکنیم پاک نمی شود. یکی از آنها آلوده شدن لباس با روغن می باشد، لکه روغن ماده ای است که روی لباس می ماند و بسختی از آن جدا میشود. فلهذا بعضی از راهکارها متداول که برای پاک کردن آن پیشنهاد شده را برای شما شرح میدهم.




اولین روشی را که برای پاک کردن لکه روغن از لباس تان به شما پیشنهاد میکنم، آستفاده از پودر بچه است، پود  بچه با خاصیت جذب کننده گی که دارد باعث میشود که لکه از روی لباس شما برطرف شود. نحوه کار بدین صورت است که یک کپه از پودر بچه را بمدت ۱۲ ساعت روی لکه بگذارید تا چربی ها را جذب کند و  بعدا آن را دور بیندازید، شما براحتی میبینید که استفاده از پودر بچه باعث میشود که لکه روی لباس شما برطرف شود.




روشی دیگر را که برای شما پیشنهاد میکنم استفاده از مسواک می باشد، شما میتوانید روی لکه چند قطره از مایع ظرفشویی را ریخته و اجازه بدهید تا به داخل آن نفوذ کند و برای اینکه اینکار خوب انجام شود از مسواک استفاده نمایید. برای جدا کردن لکه از روی چربی  به حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه وقت ضرورت می باشد و بعد از آن میتوانید لباس را برای شستشو ببرید.





About the author

160