چگونه میتوان با چای سبز مداوا کرد

Posted on at


چگونه میتوان با چای سبز مداوا کرد


نوشیدن منظم چای سبز مقاومت بدن را در تمرینات ورزشی افزایش میدهد.


مصرف روزانه چای سبز پوست را در مقابل مواد مضره محافظت میکند. بر بنیاد تازه ترین تحقیقات علمی مصرف چای سبز میتواند در پیش گیری از سلول های سرطانی کمک نماید علاوه بر آن عصارۀ چای سبز به عنوان انتی اکسیدن طبیعی در ترکیبات ذ می تواند مورد استفاده قرار گیرد.


 


 با توجه به ویژه گی این عصاره چای سبزدرمحافظت پوست در مقابل اشعه محاوارای بنفش وکاربرد آن بصورت موضعی برای برطرف کردن تورم (پندیده گی) اعضای بدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد.


 



 


استفاده از چای سبز در کاهش چربی موثر بوده ونیز در کاهش وزن مداوای خوبی محسوب می گردد نوشیدن متداوم این گیاه در رفع استرس نیز موثر بوده،آرام بخش وسیستم عصبی را مقاوم تر می سازد.


افراد که بیشتر از چای سبز استفاده می نمایند با مقایسه به آنان که کمتر از این گیاه استفاده می کنند دارای آرامش اعصاب ودور از فشارهای عصبی قرار دارند.


 دراین اواخر بیشترین افراد چای سبز را به عنوان داروی شفا بخش برای استرس استفاده می نمایند. با ویژه گی های که در بالا تذکریافت چای سبز دارای ماده بنام فلورین می باشد این ماده سبب می شود تا ساختار داخلی دندان محکم شده و از پوسیده گی جلو گیری می نماید.


 



 


 در نهایت چای سبز علاوه بر کاهش وزن،کاهش چربی،پوسیده گی دندانها واثرات مثبت بالای پوست بدن فواید چون تمرکز بهتر فکر ،درمان روماتیسم،التهاب مفاصل وپیش گیری ازالزایمر (یاد فراموشی) می باشد.



 


باید توجه داشت چای سبز را فوراً بعد از غذا صرف ننماید زیرا سبب از بین بردن آهن آن می گردد حداقل با یک ساعت وقفه چای سبز را میتوان صرف کرد. باید بخاطر داشت که در مصرف انواع گیاه ها از جمله چای سبز نباید افراط کرد.



About the author

160