وصله درشت فیلمنامه و پروپوزل اثری از تیم اورچارد- پروژه فیلم Examer

Posted on at

This post is also available in:


ادامه دادن به روند نوشتن یک نمایشنامه برای یک مدت,این بلاگ روی ساختن یک فیلم نامه برای فیلم تان تمرکز دارد که بهترین قوانین  که برای طرح شما به کار خواهند رفت را برای اهداف شما به روی وصله کردن ایده تان روی فیلم به کار خواهند رفت .نظر به زمان شما آماده ساختن هر دوی این اسناد هستید باید متن شما آماده به نوشتن باشد.هر سکانس فیلم باید دقیقا به نقطه ای اشاره کند که شما دقیقا میدانید چه اتفاقی میافتد. برای مستند سازی موضوع شما باید کاملا تحقیق صورت گرفته شود و شما باید متودهای برنامه ریزی شده ای را برای حفظ آنها به شکل قابل قبولی به کار ببرید.

فیلمنامه:

فیلمنامه یک سند نوشته شده میباشد که به خواننده اجازه میدهد تا فیلم را مانند یک داستان کوتاهی تجربه کند.فیلمنامه باید به زمان حال نوشته شود تا خواننده به این نکته پی ببرد که تمامی اتفاقات در عین خواندن داستان اتفاق میافتند.

اندازه و متون یک فیلمنامه وابسته به طول و محتوای فیلم شما و آنچه که شما ضروری میدانید تغییر میکند.هیچکدام از فیلمهایی که من تا کنون تهیه نموده ام ببیش از 3 صفحه نبوده اند, اما فیلمهای دیگر که من با آنها همکاری داشتم بیش از 30 تا 40 صفحه فیلمنامه داشتند.

خیلی از فیلمنامه هایی که رد هالیوود خریداری میشوند توسط دیگر نویسندگان دوباره نوشته میشوند.خوب این کار خیلی تعجب انگیزی نیست که یک فیلم نامه خوب با سکانس های برنامه ریزی شده توسط هالیوود بدون کدام پیش نویسی خریداری گردد.اگرچه غرض شما به متن فیلم تان باشد فقط روی بیان داستان در توضیحات بیشتر تمرکز کنید.گاهی اوقات صدای خود را در حین تشریح داستان ثبت کنید تا بتوانید راحت تر به سوالات خواننده پبرامون فیلم نامه پاسخ دهید.اگر شما قسمتی از فیلم خود را کارگردانی میکنید میتوانید از نوت های مستقیم دیگر استفاده کنید و اگر نه که آنها را رها کنید.

 استاندارد کنونی هالیوود برای نوشتن یک فیلم نامه فونت میباشد: کوریر سانس نیو (نام فونت است)به سایز 12.پشنهاد من این است تا پاراگراف ها را تجزیه کنید و به یک ستون عظیمی از متن تبدیل نکنید.یک پاراگراف برای هر سکانس خواندن را آسانتر میسازد با فضاهایی که برای هر سکانس داده شده است.عنوان فیلم را در صفحه نخست جای دهید .امکان دارد عنوان متنی که پیش نویس شده باشد تغییر کند.

پروپوزل فیلم

پروپزل در حقیقت فورم تمرینی برای وصله کردن فیلم کوتاه میباشد.شامل بودن اطلاعات ضروری و آخرین تصورات.آنها کاملا حیاتی وضروری هستند برای روند وصله کردن تبلیغات و پیدا کردن تمویل کننده برای یک پروژه کوچک.

موقعیت های کلیدی که شاید شما آنها را داخل سازید به قرار ذیل اند.

پوشش دادن:

واکنش مشابه به اعلامیه فیلم

داستان:

در مورد چی است.امکان دارد شامل خلاصه ای جامع باشد.

شخصیتها:

داستان در باره چه کسی است.شامل بودن شخصیت و بیان شخصیت میباشد.کدام اشخاص مناسب به این نقش هستند.

تنظیمات:

داستان در کجا اتفاق افتاده.تا چه اندازه محیط بر داستان تاثیر گذار است.مکانهای تعیین شده.

سبک دیداری یا شنیداری:

مثال هایی از تصاویر مجزا.مود و فرایند فیلم

اعلام و بازاریابی:

این فیلم برای چه کسانی است. برای ارضا توقعات خواسته شده اعلانات که برای حفظ فیلم شما ضروری اند به کجا خواهید رفت.جشنواره های فیلم, پخش آنلاین و نمایش های خصوصی.

اینجا پروپوزلی از فیلم خودم به نام وصله درشت میباشد:

 


و این هم فیلم آخری است:



تشکر از حمایت های شما.

تیم اوه

 

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160